רחובות: הוארך מעצרו של הבכיר מעיריית רחובות

חשוד, מעצר, צילום משטרת ישראל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: הוארך מעצרו של הבכיר מעיריית רחובות שנעצר לאחר חקירה שנפתחה בעקבות אזכור שמו בדיון בשבוע שעבר. חבריו לעבודה מחכים לשובו: " אנחנו מאמינים שזה יסתיים בלא כלום". 

 

חוקרי יחידת להב 433 של המשטרה ביקשו לפני זמן קצר להאריך את מעצרו של סגן מנהל אגף בעירייה בחמישה ימים. "במהלך השלוש השנים האחרונות במסגרת תפקידו בעיריית רחובות פעל ביחד עם אחרים לקבל דבר במרמה, לדווח דיווחי כזב ולפעול לקידום האינטרסים של שותפיו בתמורה לכספי שוחד, כמו כן פעל לטשטש את מקור כספי העבירה ולבצע עבירות הלבנת הון ועבירות מס".

להב 433 צילום: רחובות ניוז
להב 433 צילום: רחובות ניוז

פקד גלעד אונגר ורס"ר בר זזון אמרו בפתח הדיון: "מדובר בהארכת מעצר ראשונה של החשוד, מדובר בחשדות שלמעשה התפתחו מתוך פרשיית נתינת שוחד לעובדי עיריית תל אביב. קיים חשד סביר כנגד החשוד, כמו כן ישנן פעולות רבות לביצוע ונבקש להיעתר לבקשה". בהמשך הדיון שאל סנגורו של הבכיר, עו"ד שלומי פצ'בסקי את החוקרים מתי עלה לראשונה שמו. "אני מבין שלפני כשבוע אחד מעורכי הדין באותה פרשיה טען באולם שאותו אדם שהוא מייצג קשור לרחובות ולא לעיריית תל אביב", החוקר אישר שאכן רק מאותו דיון החלו חוקרי היחידה לחקור את הכיוון: "ההתפתחות המשמעותית בעניינו של החשוד עלה בשבוע שעבר". אתמול כזכור (שלישי) הגיעו שוטרי היחידה לרחובות, כשבידם צו מעצר, בנוסף עיקלה היחידה את חשבון הבנק, לקחה לו את הטלפון ונתפסו חומרי מחשב ומסמכים משני משרדים בעירייה בהם בוצע חיפוש. מרגע מעצרו הוא נחקר חקירה ראשונית בלבד. עו"ד פצ'בסקי ביקש מהיחידה להאיץ בחקירתם ולשחררו לביתו: שמעתי את הערות בית המשפט ואני מסכים למעצרו של מרשי עד יום ראשון. אני מצפה שביום ראשון יסתיימו פעולות החקירה והיחידה החוקרת תשקול את שחרורו של החשוד".

השופטת דורית נוי סבן
השופטת דורית נוי סבן

לאור הדברים, האריכה השופטת דורית נוי סבן החליטה את מעצרו עד יום ראשון: " לאחר עיון בתיק החקירה ומששוכנעתי כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו בבקשת המעצר ובהסכמת ב"כ החשוד, מורה על הארכת מעצרו של החשוד עד ליום ראשון בשעה 14:00".

 

תזכורת: אתמול (שלישי) בשעה 09:00, פשטו חוקרי יחידת להב 433 על הבכיר בעת סיור עבודה בשכונת כפר גבירול. "רכבים סמויים נעצרו ליד עובדים בכירים, מתוכם יצאו מספר גברים, הם עטו על ראשם כובעי משטרה, הציגו תעודות שוטר מיחידת להב 433, עצרו את אחד מהם ובכיר נוסף התלווה אליהם ומאוחר יותר שוחרר לביתו. שוטרי היחידה המשיכו לבנין עיריית רחובות, הם נכנסו לבניין עם קרטון בידם ועלו לקומה הרביעית בבניין" אמר גורם לחדשות רחובות ניוז. החקירה כאמור החלה בעיריית תל אביב ונוהלה בחשד לעבירות של שחיתות ציבורית, הלבנת הון וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני ₪. במסגרתה נעצר עובדי עירייה בכירים באשקלון ומרחובות, בחשד לעבירות שוחד, מרמה, עבירות מס והלבנת הון.

חדשות רחובות - עיריית רחובות צילום רחובות ניוז - רחובות ניוז
עיריית רחובות צילום רחובות ניוז – רחובות ניוז

עובדי עירייה מספרים: " מי שמכיר אותו יודע איזה שחקן נשמה הוא באגף, הוא חרוץ, מתייצב בעבודה כמו שעון, דואג שהכל ייעשה על הצד הטוב ביותר, כולנו מלאי תקווה שהסיוט הזה ייגמר בלא כלום ושהוא ישוב אלינו במהרה". עובדת נוספת אמרה: " אין סיכוי בעולם שהוא קשור לכל החשדות שהוא נחשד! הוא האחרון שיקח לעצמו משהו! אני משוכנעת שהשם שלו שורבב בטעות בכל החקירה המפחידה הזאת. מחכים לו שיחזור אלינו עם הרוח המנצחת".

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *