רחובות: המרובע הרומנטי בין שני זוגות גרושים הסתיים בעונש של"צ

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: המרובע הרומנטי בין שני זוגות גרושים הסתיים בעונש קל של שעות לתועלת הציבור. עו"ד יוסי בוקר: " אני מודה לנאשם שהתחיל תהליך שיקום ולבית המשפט שהושיט יד ושחררו לחלופה טיפולית". 

 

בית משפט המחוזי בלוד התחשב בתושב רחובות שהצית את רכב גרושתו לאחר שעבר תקופת שיקום ולאחר שגרושתו שלחה באצילות מכתב סלחנות כלפיו: " גרושתו של הנאשם שהיא המתלוננת, הגישה לתיק מכתב מרגש ובו כתבה כי אינה חוששת ממנו, סולחת לו ומתרשמת כי היום הוא אדם חדש ונורמטיבי" אמרה השופטת מרב גרינברג וסיכמה: " הנאשם הורשע בכך שהצית את רכבה של גרושתו על רקע מערכת יחסים מורכבת שככל הנראה מאחורי הקלעים עמדה גרושתו של בן זוגה באותה עת של גרושת הנאשם. אני גוזרת על הנאשם 450 שעות לתועלת הציבור, מאסר על תנאי וקנס בסך עשרת אלפים שקלים".

 

בהקראת גזר הדין הביע הגרוש חרטה על מעשיו: "עברתי באמת טיפול ממש קשה. אני שמח שעברתי את זה. הייתי בתחתיות ולקחתי אחריות על המעשה. ואני יודע שזה היה מעשה נורא".

הרקע לסיפור 

זוג צעיר מרחובות כבני שלושים, הקימו משפחה והביאו שלושה ילדים לעולם. בשלב מסוים, המערכת הזוגית שלהם עלתה על שרטון והם החליטו להתגרש. תוך חודשים ספורים הם סיימו את ההליך וחתמו על הסכם גירושין. הגרושה המשיכה לדרכה ומצאה זוגיות חדשה ודמה היה לכולם שהכל הסתיים. אלא שהמציאות השתבשה כאשר הגרוש הכיר את גרושתו של בן זוגה (הגרושה הטריה), ולטענתה חייה השתנו מקצה אל קצה.

השיא התרחש בהצתת רכבה שביצע הגרוש בנובמבר 2022. 

"הגרושה של הבן זוג שלי חברה לגרוש שלי, מאז החיים שלי הפכו גיהנום" כתבה בזמנו הגרושה לבית משפט שרכבה הוצת: "היא סיפרה לו שקרים עלי וביקשה ממנו שיפגע בי לכאורה במקום הכי כואב. היא שלחה אותו להצית את הרכב שלי שחנה בבנין מגוריה בשכונת רחובות החדשה. אני חוששת ממנה, היא מסוגלת להכל".

מעצר הגרוש צילום: משטרת ישראל

 

כעבור זמן קצר נעצר הגרוש והוגש כנגדו כתב אישום שפרט את המקרה. בתאריך 11.11.2021 בשעה 00:30 הגיע הגרוש לחניון הרכבים, כשהוא מצויד בבקבוק ובתוכו בנזין. הוא התקרב לרכב מסוג יונדאי, שפך את הבנזין והציתו. השבוע כאמור הסתיימו הדיונים ולאחר מסע שיקום שעדיין נמשך, הוחלט בהסכמת הפרקליטות ועורך דינו יוסי בוקר, להתחשב בדרך שעשה ולהשית עליו עונש של שעות לתועלת הציבור

 

פרטים נוספים על פרשת מעון הילדים שנסגר ותגובת סנגורם
עו"ד יוסי בוקר

 

עו"ד בוקר שייצג את הנאשם סיכם: " אני מודה ל-4 גורמים שהיו מעורבים. לנאשם עצמו שהתחיל את התהליך ממקומות הכי נמוכים ומהתחתית של הבור. תודה שניה לבית המשפט שהושיטו לו יד ושחררו אותו לחלופה טיפולית. תודה שלישית למאשימה כי הם היו אנושיים, מקצועיים ורואים את העתיד. ותודה רביעית לאם הנאשם.

הוא משתלב מעבר למחילה ולסליחה, היה פה מרובע רומנטי וניצול מצבו. הוא בא לשם עם הרכב והיה שם מרובע רומנטי.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *