רחובות: זה המחיר ששילם גבר שתקף בת זוגתו –  500 שקלים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

זה המחיר של תקיפת בת זוגתו –  500 שקלים: נתין זר מרחובות הורשע בתקיפת בת זוגו על רקע חשד לבגידה וקיבל עונש מקל

בית משפט השלום ברחובות גזר השבוע את דינו של מארק אלג'ון, אזרח פיליפיני בן עשרים ותשע שעובד בארץ בתחום הסיעוד. אלג'ון הואשם בשני סעיפים שונים של תקיפת בת זוג, אך בשל קושי ראייתי הסכימו הצדדים על עונש מקל במיוחד. השופטת קרן וקסלר קיבלה את הסכמת הצדדים. על פי כתב האישום שהוגש נגדו אלג'ון פעל באלימות

נגד בת זוגו בשני אירועים שונים שהתרחשו בביתם שברחוב שמחי שברחובות. במקרה אחד הכה אלג'ון את בת זוגו באגרוף בפניה, אך תיאור המקרה דל בכתב האישום דל בפרטים.

במקרה השני, אלג'ון חשד כי בת זוגו בוגדת בו. הוא ביקש שתפתח עבורה את מכשיר הטלפון שלה, ולאחר חיפוש מצא בו התכתבות שקיימה עם גבר אחר. אלג'ון היה נסער מהגילוי והחל להתפרע: הוא נשך את בת זוגתו חזק בשפתיה וגרם לה לדימום. אחר כך החל להטיח את ראשו בקיר, ולאחר מכן נטל סכין, הצמיד אותה לבטנו והתחנן בפני זוגתו "קחי את הסכין ודקרי אותי". בתגובה לאיומים נטלה בת הזוג את הסכין מידיו, השליכה אותו מתחת למיטתם וברחה מהבית.

השופטת קרן וקסלר
השופטת קרן וקסלר

את הסדר הטיעון המקל גיבשו עורך הדין ניסים לוי המייצג את אלג'ון וע"וד קים שריקי מטעם המדינה, במסגרת ההסדר יוטל על אלג' ון קנס של 500 שקלים ומאסר על תנאי של שלוש שנים. באישורה את העונש המקל התייחסה השופטת קרן וקסלר לכך שבני הזוג נפרדו מאז האירוע ולא מתקיים בניהם שום קשר, וכן שהנאשם נעדר עבר פלילי ונטל אחריות על מעשיו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *