רחובות: חשד לאלימות במעון, סייעת שהוקלטה איימה על פעוט: "אני יביא לך מכות"

תחנת משטרת רחובות צילום רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: משטרת רחובות חוקרת חשד לאלימות במעון, סייעת שהוקלטה איימה על לפעוט: "אני יביא לך מכות". מהנהלת המעון נמסר: "המטפלות הורחקו מהמעון עד לסיום בדיקתנו כשבמקביל דיווחנו מיידית למשרד החינוך". 

 

הורים לאחד ממעונות הגיל הרך ברחובות, הגישו השבוע תלונות בתחנת משטרת רחובות, נגד שלוש סייעות המעון, בחשד שהן מתעללות בילידהם באמצעות אלימות פיזית ומילולית לכאורה. ההורים המודאגים מסרו לחוקרי תחנת רחובות הקלטות בהן נשמעות הסייעות באמירות מאיימות, אחת מהן נשמעת פונה לפעוט כבן שנה וחצי תוך שהוא בוכה: " תפסיק לצרוח כבר כי אני יביא לך מכות". בראיון לחדשות רחובות ניוז סיפרה אחת האמהות: "אחת הבנות סיפרה לאמא שלה שהיא מפחדת מהסייעות כי הן מרביצות. אותה אמא פתחה השבוע קבוצה להורים ושיתפה את כולנו בהקלטות מזעזעות שיזמה לאחר ששמעה את בתה. כולנו היינו בהלם מעצם המחשבה שהסיוט שאנחנו רואים אצל הורים אחרים בארץ כנראה הגיע גם אלינו. גם לי היו חששות כשהבן שלי חזר עם סימנים על הגוף, אבל היה לי קשה להאמין שזה קורה לי. ביום ראשון השבוע הגשנו תלונות בתחנת המשטרה, כולנו תקווה שהמשטרה תמצא את החקירה ותביאן לדין. הילדים שלנו, הם הדבר הכי יקר לנו בחיים…לא נשתוק עד שהחקירה תסתיים, לא ניתן לאף אחד להשתיק אותנו!".

גן ילדים אילוסטרציה

מהנהלת המעון נמסר: "שלומם ובטיחותם של הפעוטות עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנו עושים את המיטב על מנת להמשיך ולהעניק לילדים מענה חינוכי איכותי ולשמור על שגרת יומם. אנו נוקטים במדיניות של אפס סובלנות ובחומרה המרבית, במידה ויש חשש למקרה של הפרת נהלים והתנהלות לא מכבדת. במקרה המדובר המטפלות הורחקו מהמעון עד לסיום בדיקתנו כשבמקביל דיווחנו מיידית למשרד החינוך. אנו נמצאים בקשר שוטף עם ההורים ובשיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים הרלוונטיים".

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

תגובה אחת

  1. מהיכרות אישית עם המקרה ועם ההקלטות (ילד בגן) זו כתבה ממש לא בסדר ומסלפת את האמת ומקיזה את דמן של הגננות!
    ממש עלילת דם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *