רחובות: חשוד בן 27 נעצר בהצתת רכבה של זוגתו לשעבר בגלל קנאה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: חשוד בן 27 נעצר בהצתת רכב של זוגתו לשעבר בגלל קנאה לאחר. בחקירתו שומר על זכות השתיקה, מעצרו הוארך. 

 

בן 27 נעצר בחשד אמש בחשד להצתת רכבה של זוגתו לשעבר, כחלק ממקרה הכולל גם חשדות לאיומים ותקיפה. בית משפט השלום בראשון לציון דן היום בבקשה להארכת מעצרו של החשוד. השופט ווסים ג'בארה קבע כי קיים "חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו", וכי מתקיימות "עילות מעצר של מסוכנות וחשש לשיבוש החקירה".

עורך דינו של החשוד, צחי רז, טען כי המעצר מבוסס על ראיות קלושות: "הניסיון למעצר ראשוני הוא על סמך השערה, והוא נמהר לדעתי". הוא הוסיף, "מה באמת מחבר אותי להצתה? אני נמצא במצב שאחרי חקירה יש פה אדם שאין משהו שאפשר לקשור אותו להצתה".

לפי החשדות, האירועים החלו ב-26 באוגוסט כאשר החשוד איים ותקף את זוגתו לשעבר לאחר שהחליטו להיפרד. למחרת, הוא איים עליה טלפונית באומרו "את תשלמי על מעשייך". ב-2 בספטמבר בשע. 04:00 לפנות בוקר, החשוד, יחד עם אדם נוסף (שנעצר כזכור אתמול ומעצרו הוארך עד יום שישי), לכאורה הצית את רכבה של המתלוננת.

הרכב שהוצת צילום: רחובות ניוז

הסנגור טען כי ייתכן שהתמונה הפוכה: "אובססיביות וקנאה מהצד שלה… היא זו שצורחת ומאיימת שאם תעזוב אותי וכו', עד כדי מצב שהוא חוסם את הטלפון שלה". למרות הטענות, השופט ג'בארה החליט להאריך את מעצרו של החשוד עד ל-8 בספטמבר, אך קיצר את התקופה המבוקשת על ידי המשטרה. הוא ציין: "יש מקום לפיקוח של בית המשפט על המשך המעצר". החקירה בתיק ממשיכה, כאשר המשטרה מבקשת לבצע פעולות חקירה נוספות בימים הקרובים.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *