רחובות: כמאה רוכבי אופניים השתתפו באירוע מיוחד לציון שנה לרכיבות הקהילתיות. 

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: כמאה רוכבי אופניים השתתפו באירוע מיוחד לציון שנה לרכיבות הקהילתיות.

(צילומים: באדיבות רחובות בשבילי האופניים ואולפני רחובות)

אמש (חמישי) נערך אירוע בגן הבנים שבצפון העיר רחובות האירוע כלל רכיבה קהילתית, דוכני מזון והצגת מיזמים בתחום הקיימות והרכיבה זכה למספר גדול של משתתפים ובסיומו התקיימה הרצאה על טיולי אופניים ארוכים ברחבי העולם והחוויות שאלה מביאים. באירוע נכחו ראש העיר, מתן דיל, ושני סגניו, שוקי קרומר ואביב איטח. בנוסף לחברות המועצה מגי סלע וגר ומיכל וולקני גולן, גם מנהל אגף הספורט בחברה העירונית דורון שמחי והמתכנן האסטרטגי וראש המינהלת להתחדשות עירונחת נדב שפירא.

ראש העיר רחובות עו"ד מתן דיל, נשא דברים, הביע התרשמות  מהפעילות הענפה של רחובות בשביל האופניים והבטיח לקדם את נושא תשתיות בעיר בקרוב. בנוסף דיל התחייב לבצע את הפעילות בשיתוף מלא עם קהילת הרוכבים בעיר.

יגאל ברקן וגל אלטון, מהמובילים של קבוצת התושבים בישרו כי סדנת האופניים הקהילתית הנקראת "השרשרת" תתחיל לפעול פעם בשבוע החל מיום חמישי ה30.5 בשעות הערב המוקדמות ברחוב השומרים 3. הציבור מוזמן להגיע לתיקוני אופניים בעזרת אנשי צוות השרשרת, שעברו הכשרה ייעודית ומקיפה. בנוסף עדכנו שאכן נפתחה להם הדלת מצד העירייה לתהליכי תכנון השבילים ובירכו את ראש העיר ובעלי התפקידים שבאו לכבדם בנוכחתם כסימן לבאות.

 

האירוע התקיים בתמיכה של אגף הספורט של החברה העירונית שתומך ברכיבות הקהילתיות והרשות לבטחון קהילתי שתומכת ב"השרשרת" ורשת חוויות שסייעה לאירוע הנוכחי. להצלחת האירוע שותפות עדי מוסקוביץ' וורד ברון מטעם הקהילתיות של שכונות נווה יהודה ושדרות ח"ן.

 

באירוע נכחו כ-100- תושבים שסיכמו אירוע חגיגי ומשמח אולם לא שלם, כך אמר יגאל בדבריו כשהתייחס לתושב העיר רון בנימין ז"ל. "רון בנימין ז"ל, ככל הנראה לא הכיר אותנו כקבוצה ואנחנו לא אותו, עד לנסיבות המזוויעות הללו. מאז השבת ההיא הוא איתנו בליבנו שנשבר לרסיסים לאור הידיעה שהידפקה על דלת משפחת בנימין בשבוע האחרון. החלטנו שנקיים אותו כאירוע חגיגי שאהב עם מבט קדימה לעבר מה שהיינו רוצים שיהיה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *