רחובות כמו סרט אימה: היא ביקשה להיפרד והוא- תקף, איים וכלא אותה בביתו

חדשות רחובות - אישה, אלימות כלפי נשים - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 סרט אימה שהתחיל במתחם יוקרתי ברחובות: לאחר שנה של זוגיות היא ביקשה להיפרד והוא – תקף, איים וכלא אותה בביתו. " מדובר באדם אלים ומסוכן שלא בוחל באמצעים". 

תמונה ראשית: אילוסטרציה

צעירה מרחובות ניהלה מערכת זוגית במשך שנה עם בן זוג הגדול ממנה בעשור, כשביקשה להיפרד היא עברה מסכת התעללות שכללה איומים, כליאתה בדירתו ותקיפות שגרמו לה לחבלות. התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום לבית משפט השלום נגד תושב רחובות בן 35, שמואשם בחמישה מקרים שונים כלפי חברתו לשעבר. על פי כתב האישום, השניים ניהלו זוגיות וגרו בשכנות במתחם דירות יוקרתי עם בריכה ברחובות, בחודש אפריל שהתה בת הזוג עם מכרה, השניים העלו תמונה משותפת לאינסטגרם ובן זוגה הנוכחי "לא אהב" לראות זאת. לאור התמונה חשד בן הזוג כי היא קיימה עם מכרה יחסי מין, בן הזוג הנאשם התקשר לחברתו עשרות פעמים ומשלא ענתה הוא התקשר להוריו של אותו מכר, אביו ענה לטלפון ובן הזוג ביקש לשוחח עם בנו, אך האב השיב כי בנו ישן ואינו רוצה להעירו. באותם רגעים שלח בן הזוג הנאשם 100 הודעות טקסט מטרידות ומאיימות לחברתו ולאחר מכן למכרה: " למה אתה מתנהג כמו קוקסינל ומפחד לענות לפלא? אתה תצטער שאתה נותן לי להתאמץ".

חשוד, מעצר, צילום משטרת ישראל
חשוד, מעצר, צילום משטרת ישראל

כמה ימים לאחר מכן קבעו בני הזוג בדירתו הנוספת שבעיר רמלה, המתלוננת נכנסה לדירה והודיעה לו שהיא לא מעוניינת יותר בקשר עמו. באותם רגעים בערה בו חמתו, הוא הושיב אותה בכוח על כיסא במרפסת ודרש ממנה שלא תעלה יותר תמונות לאינסטגרם, המתלוננת ניסתה לימלט מדירתו, אך הוא רדף אחריה, דחף אותה על משקוף הדלת, אחז בידה והושיב אותה חזרה בכסא. בנסיבות האלה היא הודיעה לו שהיא מזעיקה את המשטרה, כשהוא שמע זאת הוא איים לרצוח אותה אם תעשה כן.

כתב האישום מתאר עוד שלושה מקרים דומים, בחלקן אף הביע בפניה צער על מעשיו, כאשר האירוע האחרון התרחש ב- 15.5.2024, יום רביעי לפני שבועיים בדיוק. בת הזוג אזרה אומץ וניגשה להגיש תלונה בתחנת המשטרה כנגד המעשים שעברה. כשסיימה למסור את עדותה היא קיבלה הודעה מאיימת נוספת ממנו: " שתדעי, אני ייעצר אבל אוכיח שאת משקרת ואוציא לך שם רע בכל מתחם, כל רחובות יראו וידעו מה עשית ושניסית להרוס לי את החיים".

אלימות, אישה, צילום: רחובות ניוז

בבקשת מעצרו צוין כי מדובר באדם אובססיבי ואלים, מטיל אימה בכל הזדמנות ואף תוקף וחובל בה. באירוע נוסף שלא תואר בכתב האישום, החבר האובססיבי פרץ לביתה דרך מרפסת שכנתה בגלל שלא ענתה לשיחות שלו. אירוע נוסף שהיה לטענתה, איים שיפרסם תמונות וסרטונים אינטימיים שלה רק בגלל שהיא מבקשת לסיים עמו את הקשר הזוגי. עוד צוין בבקשת מעצרו כי לחובתו הרשעה של גידול והכנת סמים מסוכנים והוא נענש וקיבל 4 חודשי עבודות שירות. עוד צוין כי "מדובר באדם אלים ומסוכן שאינו בוחל באמצעים, מחליף את קורבנותיו כאשר רף הפגיעה עולה והפעם גם בוחר לתקוף פיזית". הנאשם כאמור מתמודד מול כתב האישום החמור מבין כותלי הכלא, לעת עתה הוארך מעצרו עד ליום חמישי הבא.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *