רחובות: כתובת נאצה רוססה על מבנה ציבור

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

״עד כאן! עד לאלימות והסתה ברחובות!״קוראת אלשיך לאור כתובת נאצה שרוססה אתמול על מבנה ציבור.
אתמול (יום ה׳) רוסס על קיר מועדון היאבקות העירוני כתובת נאצה: ״שמאלנים בוגדים״. חברת המועצה איטל בציר אלשיך ראשת ״רחובות חופשית״, פנתה מיד למנכ״ל העירייה מר מאיר דהן ותוך פחות משעה עובד עירייה הגיע למקום ודאג להסיר את הכתובת.

מאיר דהן צילום: באדיבות עיריית רחובות

לדברי בציר אלשיך: ״אין מקום בעיר שלנו לגילויי ההסתה ואין מקום לשתוק בעניין. המציאות הוכיחה שאותם קיצוניים שבעבר המעטנו בהשפעתם ונהגנו לכנות : עשבים שוטים, הרי שברבות הזמן הם הפכו לשדות קוצים השורפים כל חלקה טובה״.

אלשיך סיכמה: ״לא ניתן לקיצוניים להרים את הראש ולהשתלט על המרחב והשיח הציבורי בעיר״.
אלשיך קוראת מכאן לתושבים שנחשפים לגרפיטי שנאה במרחב הציבורי לפנות אליה ולעדכן על מנת שהנושא יטופל.

חדשות רחובות - איטל בציר אלשיך
חדשות רחובות – איטל בציר אלשיך

אלשיך התבקשה באותה הזדמנות להגיב לגבי האלימות שהופעלה כלפי תושבים ביום רביעי האחרון במחאה בצומת מכון ויצמן, בשעה שגם היא הותקפה על ידי שוטר והוטחה בכוח לכביש : ״ראשית תודה לחברות המועצה *קארין ברגינסקי ורוני באום* שדאגו לשלומי ונכונו לסייע ברגע אמת. זה אכן היה ארוע מטלטל אך יחד עם זאת ממחיש לכולנו את הנחיצות להמשיך ולהתנגד לדהירת האמוק של הממשלה לקראת הפיכה משפטית. אם חלילה ההפיכה המשפטית תצא לדרך הרי שזה יהיה לגמרי לגיטימי להכות אזרחים שיוצאים ומוחים. כמו כל שבת גם מחר אהיה עם יתר התושבים והתושבות בצומת פארק המדע להילחם על הזכות שלנו לחיות במדינה דמוקרטית״.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *