רחובות כתומה: מערכת החינוך העירונית לא תיסגר

החלה ההרשמה לחטיבות הביניים בחינוך הממלכתי - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

‏רחובות כתומה: מערכת החינוך העירונית לא תיסגר

‏בהמשך לפרסום הראשון של חדשות "רחובות ניוז" הבוקר (רביעי)  רחובות הגיע לציון 6.12 במדד הרמזור. בכך עברה את ההגבול של הצהוב, והפכה להיות מסווגת כעיר כתומה.
‏‏משמעות הדבר היא כי שיעור התחלואה ‏בעיר גדל מאוד בימים האחרונים . למרות זאת לא יהיה כל שינוי במצב מערכת החינוך מכיוון שהעיר מסווגת ככתום בהיר , ולכן הלימודים נמשכים כרגע.
חשוב מאוד להדגיש כי באם שיעור התחלואה ימשיך לעלות, ויעבור את הציון המותר (7) שיגרום לה להיות מסווגת ככתום כהה, אזי בהתאם למתווה הממשלה, מערכת החינוך תיסגר.
ראש העיר ‏רחמים מלול: ״לצד המשך עידוד החיסונים, חשוב להמשיך ולהקפיד על עטיית מסכה, ריחוק חברתי והיגיינה. אסור לנו להכנס לשאננות, כיוון שהקורונה עדיין‏ כאן. אני מבקש מכולנו להמשיך ולהיות זהירים, ו‏לא לוותר על חיסון. באם שיעור התחלואה ימשיך לעלות, נגיע לציון המחייב, לצערנו, את סגירת מערכת החינוך בעיר ״.

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: ״כרגע, למרות הצבע הכתום, מערכת החינוך העירונית תישאר פתוחה גם בשבוע הבא. באם שיעור התחלואה יעלה, נהיה חייבים לסגור אותה ולכן אנו מבקשים מהתושבים- המשיכו להקפיד על הנחיות הזהירות ולכו להתחסן״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *