רחובות: לראשונה מתאחדות הנהגות הורים ויוצאות להפגין מול בניין העירייה

גבי שמעון ואופיר ביכלר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: לראשונה מתאחדות הנהגות הורים ויוצאות להפגין מול בניין העירייה

הורים מבתי הספר בראשית ומדעים צפויים להפגין מחר (א') בבוקר מול בניין עיריית רחובות, כאות מחאה על מספר נושאים בהם מחסור במיגוניות. למאבקם הצטרף בסוף השבוע יו"ר הסתדרות המורים גבי שמעון (בתמונה עם מנהל ביה"ס בראשית אופיר ביכלר).
בהודעה שיצאה מטעם הנהגת ההורים של שני מוסדות החינוך נכתב: " בראשית ומדעים מאחדים כוחות – לטובת הילדים של כולנו. מזה תקופה ארוכה, שמחדל מתמשך של עיריית רחובות פוגע בקהילות שלנו ובתלמידים שלנו. בשל חוסר במיגון עבור תלמידי בראשית, הם נאלצים ללמוד במבנה של מדעים ובזום לסירוגין ובעקבות כך גם תלמידי מדעים נאלצים ללמוד פרונטלית ובזום לסירוגין. המצב הנוכחי פוגע בתלמידי שני בתי הספר. פוגע ברצף הלמידה, ביציבות ובשגרה החשובים כל כך בעיקר בתקופה זו, בהתנהלות הצוות החינוכי ומעיב על שתי הקהילות. למרות בקשות ודרישות חוזרות ונשנות מצד הנהגות ההורים של שני בתי הספר, כל שקיבלנו הן הבטחות חוזרות ונשנות לסיום ההסדר הזמני הזה, כאשר בשטח ההבטחות לא קוימו ותאריך היעד רק מתרחק. יתרה מכך, אנו למדים השבוע כי תאריך היעד נדחה שוב. קהילת בראשית מודה לקריית החינוך למדעים, על אירוח מכיל, אך חפצה לשוב למשכנה, מידית. קהילת מדעים מבינה את מצוקת בראשית, אך זקוקה שתלמידיה יחזרו ללמידה רציפה, מידית. לאור הדחיות הרבות והעדר נכונות מצד הרשות לקבוע מועד סופי, הנותן פתרון מקיף מכריזות הנהגות מדעים ובראשית על שביתה והפגנה ביום ראשון הקרוב 21.1.24 בשעות 08:00-10:00
ביום ראשון 21.1 בשעה 8:00 בבוקר נתייצב – הורים ותלמידים – ברחבת העירייה להפגנה ודרישה לסיים את הפגיעה המתמשכת בקהילות שלנו ולהשיב כל בית ספר למקומו, ללא דיחוי נוסף. בזמן זה תלמידי שני בתי הספר – לא יגיעו ללימודים".
יו"ר מרחב הסתדרות המורים גבי שמעון: " הנחתי את מנהל בית הספר בראשית אופיר ביכלר כי ביום ראשון מורי בית הספר ילמדו בזום. בכל יום נדון מחדש כיצד נלמד ביום למחרת".

בנין עיריית רחובות

תגובת עיריית רחובות: " כידוע, הנחיות פיקוד העורף מאפשרות למידה ללא הגבלות. העיריה מצידה מאפשרת לימודים בבי״ס מארחים שם יש כיתות פנויות ומיגון מספיק וזאת עד לסיום בניית הממדים בבי״ס בראשית .
ההוראה ללמוד בזום היא של הסתדרות המורים, ולדעתנו ללא סמכות. למרות שמיגון בבתי ספר הוא באחריות ובמימון המדינה הנהלת העיר והעומד בראשה החליטו לממן ולבנות ממ"דים במבנה הזמני בביה"ס בראשית. עבודות הבניה מתעכבות בשל חוסר בפועלים ובשל מזג האויר, ומשום כך הדחיה בחזרה לביה"ס. אנו מבקשים להודות לבתי הספר שמארחים את תלמידי בראשית. חשוב לציין ולהודות כי גם תלמידי שדמה מתארחים בביה"ס נבון ותלמידי רמת אלון מתארחים בביה"ס גלים".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/Ll5Vq8bB3Ea5sRJfONYPXJ

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *