רחובות: מובילי המחנה הליברלי תומכים במתן דיל ומטיחים בזהר בלום: "הופתענו שחזרת בך"

איטל בציר אלשיך צילום: גל חרמוני

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מובילי המחנה הליברלי תומכים בעו"ד מתן דיל לראשות העיר ומסבירים לזהר בלום: " הופתענו שחזרת בך"

 

מובילי המחנה הליברלי ברחובות, איטל בציר אלשיך וחבריה לרשימת "רחובות חופשית, מצהירים שיתמכו במתן דיל ומביעים פליאה מהזיגזג שעשה זהר בלום לאחר שחתם עם מתן דיל על מינויו לסגן ראש העיר בשכר.

 

"בהמשך לפגישתנו הבוקר, עליי לציין שהופתענו מהתכניות שרקחת מאחורי גבינו ופעלת בחוסר שקיפות בשעה שראינו בכם כשותפים הטבעיים. לתדהמתנו, נודע לנו ביום ראשון בבוקר (נחשפנו למסמכים) שחתמת במוצ״ש עם מתן על מסמכים בהם אתה מאשר את הסרת מועמדותך לראשות והצטרפותך למתן דיל, בניגוד למה שציפינו בעבור המחנה כולו. כדי לשמור על אחדות המחנה הליברלי מבפנים, ולאחר החלטתך לפרוש כראש המחנה ולהתאחד עם מתן, הגענו לידי הבנות עם מתן דיל להצטרפות לקואלציה, זאת לאחר שמתן הציג בפנינו תכניות הבראה לסגירת גרעון של כמעט 200 מיליון ₪ וחזון משותף לעיר. הופתענו בשנית, כשאתמול (יום ראשון בלילה) חזרת בך מההסכם שחתמת מול מתן. כיוון שאנו מכבדים הסכמים והבנות, אנחנו נעמוד במילה שלנו".

תזכורת: חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך, שהקימה את רשימת רחובות חופשית, הגדילה את כוחה במועצת העיר לאחר שגרפה שלושה מנדטים. בסביבתה מרוצים עד השמים ומאמינים שבמועצת העיר הם עוד ימשיכו להפתיע. איטל בציר אלשיך: ״תודה לכל ה-6,972 איש שתמכו והבאנו אותנו להישג אדיר של 3 מנדטים. אנחנו שמחים לראות שהציבור מעריך את העשייה של קדנציה שלמה ומאתגרת ועל כך שהביע בנו אמון, בשוקי קרומר, מגי סלע וגר ובי. באנו לפעול למען הציבור וביחד לשמור ולהוביל את הגוש החילוני כשטובת הציבור עומדת מעל לכל. בסופ״ש הזה נהנה מההישג ונהיה בחיק המשפחות שלנו. כשמיד אחרי נחזור לפעול ולעבוד למען עיר טובה יותר לכולנו. שבת שלום ״.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *