רחובות: מי יופיע ביום העצמאות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חוגגים עצמאות ברחובות עם מגוון של כוכבים בארבע במות שונות! עידן עמדי, דודו אהרון, אוראל צברי, עדן מאירי, נורית גלרון, נתי לוי, אלון אולארצ׳יק, אבי סינוואני ורבים נוספים

עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את התושבים לחגיגות לרגל יום העצמאות ה-75 למדינה, שתתקיימנה ביום שלישי, 25.4, החל מהשעה 20:00 בארבע במות מגוונות*
את הבמה המרכזית בפארק המייסדים, ינחה הכוכב בן רחובות אוראל צברי ויופיעו עידן עמדי, עדן מאירי, DJ עידו בי, ותמר רדה ואומני הילדים עופר ומאור
בבמת הזמר הים-תיכוני שינחה הזמר משה ענקי יופיעו דודו אהרון, דנה לפידות, אבי סינואני, נריה חובב, גולן אברהם, לירון ציוני, נתי לוי ולירן טל.
בבמת הזמר העברי יופיעו אלון אולארצ׳יק שיארח את אפרים שמיר, נורית גלרון וליאון רוזנברג ולהקתו במופע שירי שנות ה-80
בבמת הזמר החסידי יופיעו שוקי סלומון, אלירן שדה, להקת "רוח השדה", אלירן דורי, אריאל קנדאבי, נועם יליזרוב ויונתן מלכה.
את הבמה המרכזית בפארק המייסדים, ינחה השחקן הרחובותי אוראל צברי, ואת רצף המופעים יפתחו הצמד הקומי האהוב על הילדים "עופר ומאור" במופע סטנדאפ לכל המשפחה. תמר רדה ולהקתה יקפיצו את הקהל לצלילי מוסיקה אתיופית אותנטית, ואחרי מופע מרהיב של זיקוקים שקטים, יעלו ויופיעו עידן עמדי, עדן מאירי וה-DJ עידו בי, שירקיד את בני הנוער והצעירים.
כמו כן, בחלקו הראשון של הערב, נפגוש על הבמה המרכזית את להקות הזמר של בימת הנוער רחובות, להקות המחול "הדרי רחובות" ולהקות מקומיות נוספות.
לחובבי הזמר העברי, תחכה במה מיוחדת בגן המגינים, ברחבת יד לבנים, עליה יופיעו יופיעו אלון אולארצ׳יק, שיארח את אפרים שמיר, נורית גלרון, ליאון רוזנברג ולהקתו במופע שירי שנות ה-80. את במת הזמר העברי תנחה ותלווה בשירה שיר שאלתיאל.
במת הזמר הים תיכוני תמוקם בפינת הרחובות הרצל ורחל הרשנזון ועליה יופיעו דודו אהרון, דנה לפידות, אבי סינואני, נריה חובב, גולן אברהם, לירון ציוני, נתי לוי ולירן טל. את האירוע ינחה משה ענקי.
בבמת הזמר החסידי, שתפעל בפינת הרחובות הרצל וברנר, יופיעו שוקי סלומון, אלירן שדה, להקת "רוח השדה", אלירן דורי, אריאל קנדאבי, נועם יליזרוב ויונתן מלכה. את האירוע ינחה ליאור ניצן.הפקה: מחלקת אומנויות הבמה והפקות בחברה העירונית.

ראש העיר רחמים מלול צילום רמי זרגרי

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "אני שמח להזמין את תושבי העיר לחגוג בגדול את חגיגות יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל , במגוון במות ועם אמניות ואמנים רבים, בשלל המופעים שיתקיימו ברחבי העיר".

חדשות רחובות - עודד עמרם - רחובות ניוז
חדשות רחובות – עודד עמרם – רחובות ניוז

ח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: ״השקענו מחשבה רבה ומאמצים בבניית מופעים עם מיטב האמנים, בסגנונות שיתאימו לכל אחד ואחת. אנו מזמינים את כל תושבי העיר להגיע וליהנות ממופעים איכותיים".

חדשות רחובות - אייל פרנקל צילום רמי זרנגר - רחובות ניוז
חדשות רחובות – אייל פרנקל צילום רמי זרנגר – רחובות ניוז

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "מיטב האמנים יופיעו בערב עצמאות ברחובות והתושבים מוזמנים להגיע וליהנות ממופעי זמר בסגנונות שונים, שהותאמו לקהל המגוון בעיר על מנת שכולם ייהנו. חג עצמאות שמח!".

להלן הקרדיטים לצילום התמונות:

עידן עמדי: משה נחומוביץ.
אלון אלוארצ'יק: אילן בשור.
דודו אהרון: עומרי לוי.
עדן מאירי: רן יחזקאל.
נורית גלרון: אוהד רומנו.
אוראל צברי: מאי סביר.

תגובות