רחובות: מסדר ניקיון לקראת חג הפסח בשלושה ימים בלבד

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מסדר ניקיון לקראת חג הפסח תוך בשלושה ימים בלבד: עובדי אגף חזות העיר אספו כ-600 טון של גזם וגרוטאות ברחבי העיר

מצחצחים את (ה)רחובות: עובדים העירייה במרתון ניקיון מתוגבר לרגל חג הפסח הבוקר נערך סיור ומסדר ניקיון לקראת החג על מנת לוודא שהעיר תהיה נקיה ומוכנה לחג: מנכ״ל העיריה מאיר דהן, מנהל אגף השכונות רמי מדהלה ומנהל אגף חזות העיר ערן יחיא שימו לב לשינוי בזמני פינוי גזם ואשפה בשל החגים.

במסגרת ההערכות לחג הפסח, אגף חזות העיר מתגבר את מערך הניקיון והתברואה על מנת לצחצח את העיר ולפנות את כל האשפה עד לערב החג. כל המערך יעבוד עד הרגע האחרון ממש טרם החג, במטרה לנקות ולפנות את הכל טרם כניסת החג.

הבוקר, יום ד׳ , נערך ״מסדר ניקיון״ לפני החג ע״י מנכ״ל העירייה מאיר דהן , מנהל אגף השכונות רמי מדהלה ומנהל אגף חזות העיר ערן יחיא. כל זאת במטרה לוודא שהכל מוכן, ולטפל בבעיות של הרגע האחרון טרם החג.

בשל המועדים שבהם יחול החג הראשון ושביעי של פסח, יהיו שינויים במועדי פינוי גזם וגרוטאות ואשפה ביתית המפורטים כאן..

ראש העיר רחמים מלול צילום רמי זרגרי

רחמים מלול, ראש העיר: "מערך הניקיון והתברואה וגנים פועל מזה זמן במתכונת מתוגברת על מנת לעמוד בכל המשימות של הניקיון ופינוי הפסולת טרם החג. כולנו מאחלים חג שמח וכשר לכל תושבי העיר".

כפי שהובטח: שלב ב' של השוק העירוני יוצא לדרך! - רחובות ניוז
סגן ראש העיר יניב מרקוביץ

עו״ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "אנו עושים הכול על מנת להכין את העיר לחג בתחום הניקיון והתברואה, ולא חוסכים בכוח אדם ובמשאבים, ואני מודה לכל הצוותים שעובדים עד הרגע האחרון ממש״.

מאיר דהן צילום: באדיבות עיריית רחובות

מאיר דהן, מנכ״ל העירייה: ״אנו מבקשים להקפיד על כללי הניקיון במרחב הציבורי גם במהלך החג. שימו לב לשינויים במועדי פינוי אשפה וגזם ולא להוציא שלא בימים הרלוונטיים בהתאם למועדים שעליהם הודענו מראש״.

רמי מדהלה

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות ויו״ר וועד העובדים: ״אנחנו מודים לכל העובדות והעובדים שעבדו במסירות ועובדים ממש עד כניסת החג כדי שהעיר תהיה מוכנה לחג הפסח, נקיה ומצוחצחת״

תגובות