רחובות: מפגינים בכניסה לעיר למען הנופלים עם ווסטים צהובים וכיתוב "באהבה"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

במסגרת יוזמה של חגי לובר, אביו של יהונתן ז"ל שנפל בקרבות בעזה, מתקיימת הפגנה שבועית בכניסה לרחובות הקוראת לאחדות בעם. 

 

חגי לובר, אביו של סמ"ר יהונתן ז"ל בן 24, שנפל בקרבות בעזה: "לא יתכן שנפקיר את הרחובות שלנו. לא יתכן שהכבישים שלנו יהיו נתונים לחסימות כל פעם שכואב למישהו. לא יתכן שהשוטרים האהובים שלנו יוכו על ידי מי שרע להם. לא יתכן שקללות יהפכו לשפת הדיבור השגרתית כלפי אישי ציבור. לא יתכן שניתן שישרפו לנו את המדינה.

סמ"ר יהונתן לובר
סמ"ר יהונתן לובר

יש מחאות מוצדקות, יש מחאות כואבות, יש מחאות הכרחיות.
אבל אין ואסור שיהיו מחאות אלימות. אימרו את הצדק שלכם,
אימרו את שכואב לכם, זיכרו שיש אנשים שחושבים אחרת.
זיכרו שנצטרך להיות כאן יחד, חולקים בהרבה נושאים,
עוד שנים רבות. אל תשרפו את המדינה. אם כן, אנחנו הקול השפוי במדינה, אנשים שאיכפת להם, לא ניתן לכם. לא נפקיר את הצמתים".

"גם לא למי שאיבד, גם לא למי שכואב, גם לא למי שיקירו נמצא בשבי האויב השפל. נאלץ לעמוד גם מולו. כי כאב הוא לא הכשר והצדקה לאלימות. גם לי כואב. גם אני שכלתי וזה לא מקנה לי שום זכות לשבור, לקלל, להרוס ולחסום. גם אם אני בטוח שאני צודק. גם אם אני בטוח שיש עוול ואטימות. וגם אם אני בטוח שהאסטרטגיה שלי היא הנכונה והשאר כולם טועים, אסור לכם!".

"אתם ציבור שיושב בבית ורואה, וכואב ושותק, כי אלו משפחות של חטופים, אני אומר לכם. אסור לכם לשתוק. אסור לכם להפקיר את המדינה. כך בדיוק נפלנו לפני השבעה באוקטובר. בהפקרת רשות הרבים של כולנו, לרשות ליחידים לשבור את הגבולות לרסיסים".

 

"הקמתי ארגון. קראתי לו: 'למענם' למען הנופלים. למען החיים. למען כולנו. אנשים עומדים כל יום חמישי בשבע וכל מוצאי שבת בתשע וחצי בווסטים צהובים עם כיתוב 'מפגינים אהבה'
ומניפים שלטים בשם הנופלים. ואנחנו מציפים את הארץ בשלטי חוצות ענקיים, שקוראים לאחדות. מוזמנים להצטרף אלינו.מוזמנים לעמוד בצמתים".

תושב רחובות בנצי לביא, שכל את חתנו רס"ר אוריה מש ז"ל בן 42, שנפל בקרב בעזה והותיר אישה – אביטל (ילידת רחובות) ושישה יתומים. בנצי היה בין הראשונים שהצטרף ליוזמה בעיר, בחודש האחרון הוא מפגין ומפזר אהבה יחד עם עשרות פעילים שהצטרפו."אוריה חתני שנהרג בעזה כתב: 'נדרנו נדר לא יותר לעולם, מדינה, ארץ עם, שם אנחנו, לשם נפתח לבנו, לשם זורמת רוחנו ומשם לא נחדול לעולם לעולם".

ההפגנה מתקיימת מדי מוצ"ש בצומת הכניסה לרחובות – לכביש העוקף המזרחי, (מפגש כביש 40 עם כביש בגין) בימי חמישי בשעה 19:00 ובמוצאי שבת בשעה 21:00.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *