רחובות מתגאה: קבוצת הכדורגל זכתה במקום הראשון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות מתגאה: קבוצת הכדורגל המקומית זוכה בטורניר קט רגל לזכרו של יוסי והב

(צילומים: טל מרדכי)

קבוצת 'הפינה של אימרי' מרחובות זכתה במקום הראשון בטורניר קט רגל מרגש שהתקיים לאחרונה בשפלה. הטורניר, שנערך לזכרו של יוסי והב ז"ל, אורגן ביוזמתם של הפעילים החברתיים המקומיים יוני בלאי, טל מרדכי ועמוס כועי.

עשר קבוצות מצטיינות התחרו על הניצחון בטורניר שהתקיים במהלך חודשי הקיץ, כאשר 'הפינה של אימרי' מרחובות הוכיחה את עליונותה וזכתה במקום הראשון המכובד.

יוני בלאי, אחד ממארגני הטורניר, הביע את הערכתו לתמיכה שקיבלה הקבוצה: "רוצה להגיד תודה ענקית לסהר עזרא על התמיכה בקבוצה במהלך הטורניר," אמר בלאי בהתרגשות.

טל מרדכי, שותפו של בלאי לארגון האירוע, הוסיף: "גאה בשחקנים שזכו במקום הראשון." מרדכי, שהיה בחופשה משפחתית באילת בזמן הזכייה, שיתף את שמחתו על ההישג המרשים של הקבוצה המקומית.

מימין: טל מרדכי, יוני בלאי ועמוס כועי
מימין: טל מרדכי, יוני בלאי ועמוס כועי

טורניר זה לא רק מדגיש את כישרון הכדורגל המקומי של רחובות, אלא גם את רוח ההתנדבות והמעורבות הקהילתית בעיר. היוזמה של בלאי ומרדכי לקיים את הטורניר לזכרו של יוסי והב ז"ל מראה כיצד הספורט יכול לשמש ככלי לאיחוד הקהילה ולהנצחת זכרם של יקירינו.לאור ההצלחה מכינים מרדכי ובלאי טורנירים נוספים שיתקיימו בקרוב.

זכייתה של 'הפינה של אימרי' מרחובות מוסיפה עוד נדבך לגאווה העירונית ומחזקת את מעמדה של רחובות כמוקד ספורטיבי משמעותי באזור השפלה. ללא ספק, הישג זה יעודד עוד צעירים מהעיר להשתתף בפעילויות ספורט ויתרום לטיפוח הכישרונות המקומיים בתחום הכדורגל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *