רחובות: נחשפים הפרטים על גניבה והצתת בית הכנסת

צילום: כיבוי אש

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: נחשפים הפרטים על הנאשם בגניבה ובהצתת בית הכנסת

 

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית משפט המחוזי בלוד, נגד אוריאל משולם  בן 46, תושב רחובות שנאשם בפריצה לבית, הצתה וגניבה. מכתב האישום עולה כי בין דוד שרעבי שמנהל בית כנסת ברחוב חזית הדרום בשכונת מרמורק לבין למשולם קיים סכסוך ארוך שנים. על רקע הסכסוך, ביום 23,5,2024 בשעה 20:10, הגיע משולם על גבי קורקינט לביתו של שרעבי שברחוב אברהם שמחי, משולם פתח את החלון חדר השינה ונכנס לתוך הבית. במהלך הפריצה נטל משולם 8,000 ש"ח במזומן, מחשב נייד, שני דרכונים, מסמכים אישיים ומיד לאחר מכן עזב את המקום.

שריפת בית הכנסת בשכונת מרמורק. קרדיט: רז רוזנצווייג
שריפת בית הכנסת בשכונת מרמורק. קרדיט: רז רוזנצווייג

האירוע השני התרחש ביום שישי לפני כשלושה שבועות בתאריך 31.5.2014, בסביבות השעה 05:00 הגיע משולם לבית החולים קפלן להתאשפז. זמן קצר לאחר מכן יצא מבית החולים לתחנת הדלק פז הסמוכה, מילא במיכל 4 ליטרים של דלק ועוד שני בקבוקים נוספים. בהמשך, בשעה 06:35, הגיע משולם לבית הכנסת של שרעבי כשהוא מצויד בחומר הדליק, הוא פרץ לבית הכנסת בדרך שאינה ידועה, שפך את הדלק במשרד ובמחסן בית הכנסת, נטל חתיכות נייר טואלט, הצית אותן, זרק חעבר המשרד והמחסן ועזב את המקום. עוברי אורח שהבחינו באש הזעיקו את כוחות הכיבוי שהשתלטו ומנעו את שריפת בית הכנסת כולו. בהמשך נעצר משולם כשהוא במיטת אישפוזו בבית החולים קפלן, במהלך מעצרו הכניסה המשטרה מדובב לתאו ומשולם סיפר לו את שעשה. במעשיו המתוארים פרץ למקום המשמש לתפילה בכוונה לבצע פשע ושילח אש במזיד.

עו"ד ירון פורר
עו"ד ירון פורר

עו"ד ירון פורר המייצג את החשוד: "מרשי מכחיש מכל וכל את הטענות נגדו, טענותינו יישמעו לאחר שנקבל לידינו את חומר הראיות כנגדו".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *