רחובות: נפצע אנוש בעזה ונתקל במודעה צורמת: "לא למדנו כלום מהשבעה באוקטובר"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: רב סמל אייל כהן שנפצע אנוש בקרב מול מחבלי החמאס בעזה, נתקל בשבת בבוקר במודעה צורמת שתלו בכניסה לבית הכנסת בבית מגוריו: "חבל שלא למדנו כלום מאירועי השבעה באוקטובר".

 

בבוקר יום השבת הגיע תושב שכונת המדע רב סמל אייל כהן, לבית הכנסת השכונתי ונדהם לראות שאלמונים תלו שלטי הסתה "כאן מתגוררים ישראלים ציוניים נאמנים למגילת העצמאות". כהן עצר עם חברו שסייע לו להתנייד לבית הכנסת עם כסא גלגלים, החזיק את ראשו ודמע מרוב כאב: "צרם לי בצורה לא נורמלית" אמר כהן לחדשות רחובות ניוז.

השלט מחוץ לבית הכנסת צילום רחובות ניוז
השלט מחוץ לבית הכנסת צילום רחובות ניוז

"לצערי הרב אני רוב הזמן בשיקום בבית החולים, לבית הכנסת אני מגיע בעיקר בשבתות על כסא גלגלים כי קשה לי מאוד ללכת עד לשם. השבת לקחו ולתדהמתי ולצערי הרב נתקלתי במודעה. זה צרם לי ברמות! נראה שאנשים לא יודעים בכלל מה הם תלו, זה פגע בצורה קשה מאוד במיוחד בתור אחד שלחם ונפצע למען המדינה שלנו. מרגיש לי שלא למדנו כלום מהשבעה באוקטובר. מרגיש לי שיש פה צד אחד שמנסה כל הזמן להתריס וממש ממש חבל".

 

אייל כהן ליד השלט צילום רחובות ניוז
אייל כהן ליד השלט צילום רחובות ניוז

בקשר למתפללי בית הכנסת ביקש כהן לציין: " אחד המתפללים אצלנו בבית הוא בחור חרדי ששירת למעלה ממאה ימים במילואים, אין בבית הכנסת שלנו מתפלל אחד שלא עשה צבא. כולנו היינו בשוק מוחלט. הרגשנו כמו דקירה בגב. חבל שאנשים תולים מבלי לחשוב מי נתקל בזה, עצוב לראות שחלק מהעם שלנו לא לומד ועוד אחרי מה שעברנו".

אייל כהן בקבלת הפנים כששוחרר לביתו צילום: רחובות ניוז
אייל כהן בקבלת הפנים כששוחרר לביתו צילום: רחובות ניוז

בחודש פברואר שוחרר לביתו ברחובות רב סמל במילואים אייל כהן בפעם הראשונה מאז פציעתו בדצמבר אשתקד. אייל כהן, בן 41 מרחובות, נשוי + 4, שמשרת ביחידת עורב צנחנים. הוא נפצע בחאן-יונס לאחר הפסקת אש שבוצעה בעקבות עסקת חטופים. מאז פציעתו עובר אייל תקופת שיקום מורכבת בבית החולים תל השומר ועם ההתקדמות בהחלמתו מגיע אייל לביתו לעיתים קרובות.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *