רחובות: סרבה לקיים יחסים עם בעלה וחטפה מכות רצח

חדשות רחובות - תקיפת אישה צילום אילוסטרציה - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אישה ברחובות סרבה לקיים יחסים עם בעלה – הגבר הכה אותה ושבר את הבית בפני הילדים "אם לא תעצור אותי משטרה אני הורג אותך"

כתב אישום חמור הוגש לבית משפט השלום ברחובות כנגד תושב העיר שלכאורה תקף, איים והתנהג באלימות חמורה כלפי אשתו בנוכחות ילדיהם.

בני הזוג מתגוררים ברחוב הרצל ולהם שלושה ילדים בגילי שנתיים, חמש ושבע. על פי כתב האישום, לפני כשבוע הגיעה המתלוננת אל הבית בעשר בלילה, ומצאה את בעלה ישן בסלון. המתלוננת העירה והציעה שיעבור למיטתו, בתגובה הוא אמר שהתגעגע אליה וביקש כי יקיימו יחסי מין. האישה סירבה והסבירה שהיא עייפה, אך תשובתה לא סיפקה אותו והוא התרעם וצעק עליה. בשלב זה נכנסה המתלוננת לחדר השינה והלכה לישון.

בשעה אחת בלילה התעוררה המתלוננת משנתה בגלל צעקות הנאשם. היא ניגשה אליו ושאלה לפשר הצעקות ובתגובה הוא הטיח בה: "את זונה שהולכת עם גברים אחרים". מיד אחר כך החל הנאשם להשתולל ולהרוס את הרכוש בבית.

הנאשם ניפץ בקבוק יין על הרצפה, השליך את המיקרוגל מהחלון אל הרחוב, שבר את התריסים, רוקן את המקרר ושבר את המגירות בתוכו. המתלוננת צעקה לעברו שירגע והוא בתגובה ניגש לסלון ושבר את הטלוויזיה ואת הוויטרינה שהייתה בחדר.

הצעקות והרעש העירו את הילדים שהיו בחדר השינה והחלו לבכות, המתלוננת ניגשה אליהם כדי להרגיע אותם תוך שהנאשם מוסיף להסתובב בבית ולשבור חפצים. המתלוננת הלכה אחריו לחדר השינה וביקשה שוב שיפסיק, בתגובה הוא ניפץ דלת זכוכית, דחף אותה והפיל אותה על המיטה. המתלוננת נמלטה לחדר הילדים ונעלה עצמה בפנים. הנאשם צעק עליה: "תזמיני משטרה או שאני הורג אותך".

בהמשך הגיעו למקום שוטרים ועצרו את הנאשם. בחקירתו אמר לשוטרת טיגיסיט חן מסורי: "היא התלוננה שאיימתי עליה? תרשמי שאמרתי לה שאני אחתוך לה את הראש עם סכין מטבח ואני אהרוג אותי אם המשטרה לא תעצור אותי ואני אשב במעצר עולם". כתב האישום כולל סעיפי החזק לרכוש, תקיפת בן זוג ואיומים.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *