רחובות: פורום ועדי השכונות התכנס וקבע תאריך לבחירות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: פורום ועדי השכונות התכנס, דן בנושאים החשובים וקבע לקיים בחירות ליו"ר הפורום. 

 

אמש (רביעי) נערכה פגישת עבודה של פורום ועדי השכונות. חברי הפורום דנו על הנעת מהלכים; נושאים חשובים, הקמת וועדות, דרכי פעולה, תקנון הפורום ובהמשך בחירות ליו"ר ועד הפורום. בהזדמנות זו קוראים חברי הפורום לנציגי ועדי שכונות שטרם הצטרפו, להגיע ולהצטרף.

פורום ועדי השכונות צילום: רחובות ניוז
פורום ועדי השכונות צילום: רחובות ניוז

תזכורת: לפני חג הפסח ערכו נציגי פורום השכונות הרמת כוסית חגיגית במעמד ראש העיר רחובות עו"ד מתן דיל, בפורום השתתפו 25 נציגים מכל השכונות בעיר ומכלל המגזרים.  דיל בירך את המשתתפים על הקמת הפורום שמטרתו עבודה משותפת עם קברניטי העיר ובראשם ראש העיר. דיל ציין לטובה את חשיבות הקמת הפורום ואף שמצפה לכולם עבודה משותפת למען תושבות ותושבי העיר, תוך שיתוף ציבור ושקיפות מלאה כך שכולם יהיו מרוצים ושותפים לעשייה.

מתן דיל אמר באותו מעמד: "כשנכנסתי לתפקיד רק לפני 17 ימים, יש 3,600 עובדים בעירייה, 400 בחברה העירונית, 1,400 בחוויות, תקציבים אדירים, מליארד ושלוש מאות שקלים תקציב העירייה, פיתוח 300 מיליון שקלים, זה אירוע מורכב להכנס וללמוד כל מה שקורה בו, אני לומד הכל. נכנס לכל אגף, לומד כל מילה מפרק הכל. יש גם אירוע מאוד מורכב למה שקורה בעירייה, יש הרבה מאוד דברים שאני לא יכול לחיות איתם. אז אני אומר, טיפה סבלנות, הציבור מצפה לראות דברים מחר בבוקר, יש לנו גם אירוע כלכלי מאוד משמעותי (גירעון שוטף של למעלה ממאה מיליון שקלים א"ש), אני גם משקף את זה לציבור בצורה אחראית, אחרי שאקבל תמונת מצב אמיתית ואני לא אומר את הדברים בשביל ההתייפייפות, בחרתי, אני מאושר והכי מאושר בעולם שאני במקום הזה, אני מבקש מכם, תגידו לאנשים טיפה סבלנות".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *