רחובות: "פניתי לראש העיר ותוך שעתיים הנושא טופל".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: "פניתי לראש העיר ותוך שעתיים הנושא טופל".

יוני בלאי, חבר בקהילת קטרגל קריית משה ברחובות, הביע דאגה לגבי חשיפה ממושכת לשמש במהלך המשחקים בחודשי החורף. בלאי פנה לפעיל החברתי טל מרדכי שגם הוא חבר הקהילה, וביקש סיוע במציאת פתרון להצללת מגרש הקטרגל בשכונת קריית משה.

מרדכי החליט לפעול במהירות, שכן משחק בדרבי הגדול בין "צעירי קריית משה" לבין "וותיקי רחובות" במסגרת ליגת א.י.פ.ל שהתקיים בשבת האחרונה. טל פנה לראש עיריית רחובות, עו"ד מתן דיל וביקש התקנה דחופה של הצללה במגרש.

להפתעתו, דיל הגיב במהירות ובתוך שעתיים הותקנה הצללה חדשה שמתאימה למגרש הקטרגל בקריית משה. המהלך איפשר לשתי הקבוצות המתחרות לשחק בתנאים נוחים ובטוחים יותר תחת הצל.

הפעולה המהירה של ראש העיר והשותפות עם הקהילה המקומית זכתה לשבחים רבים. חברי קהילת הקטרגל בקריית משה ציינו לשבח את הפתיחות של מתן דיל לבקשות התושבים והטיפול היעיל והמקצועי בסוגיה.

טל מרדכי: "כולי מלא הערכה לראש העיר על הקשב והפעולה המהירה כדי לספק פתרון טוב לפני המשחק החשוב. אירוע זה ממחיש כיצד פעולה מהירה וממוקדת של הנהגת העיר בשיתוף הקהילה המקומית יכולה להניב תוצאות משמעותיות עבור התושבים, גם בסוגיות לכאורה קטנות שיתוף הפעולה ממחיש את החשיבות של קשר הדוק בין הנהגת העיר לתושבים".

מתן דיל משוחח בלשכתו בטלפון צילום: רחובות ניוז
ראש העיר מתן דיל בלשכתו צילום: רחובות ניוז

מתן דיל: "אמשיך לדאוג לתושבי העיר בכל הזדמנות שאדרש ואוכל".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *