רחובות: צוינו 79 שנה לניצחון על גרמניה הנאצית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: צוינו 79 שנה לניצחון על גרמניה הנאצית בהובלת חברת מועצת העיר רחובות המחזיקה בתיק הקליטה, עו"ד קארין ברגינסקי. 

קארין ברגינסקי ואברהם גרינזייד ז"ל
קארין ברגינסקי ואברהם גרינזייד ז"ל

 

היום, ה-9 במאי צוין במוזיאון הווטרנים ברחובות 79 שנה לניצחון על גרמניה. במלחמת העולם השניה כזכור, לחמו כמיליון וחצי יהודים יוצאי ברית המועצות בנאצים הארורים. באירוע שנערך לפני זמן קצר במוזיאון העירוני להנצחת הגבורה היהודית במלמחמת העולם השניה ברחובות, השתתפו נציגת עיריית רחובות ומחזיקת תיק הקליטה חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי, חברי הכנסת אביגדור ליברמן ועודד פורר, נציג הווטרנים ישראל גיטמן, עוד נכחו ח"מ העיר יוליה קפלן ומנהלת מחלקת הקליטה אילנה הלן טבוריסקי.

קארין ברגינסקי ומוריס, נכדו של אברהם גרינזייד
קארין ברגינסקי ומוריס דורפמן, נכדו של אברהם גרינזייד

באירוע ציינו חודש לפטירתו של תושב רחובות, יו"ר ארגון הווטירנים בישראל אברהם גרינזייד, שנפטר בגיל 98. בני משפחתו נכחו באירוע, נכדיו וניניו.

 

ברגינסקי סיפרה בנאומה על הקשר שלה עם אברהם גרינזייד, ששימש כדוגמא ומופת. ברגינסקי התחייבה בשם ראש העיר רחובות עו"ד מתן דיל להנציח את מורשתו של גרינזייד ברמה העירונית. ברגינסקי, שהובילה משורות האופוזיציה מאבק מוצלח להקמת המוזיאון כבר משנת 2019, התחייבה לעשות כל מה שניתן כדי שכל ילדי העיר יכירו את ההיסטוריה החשובה של היהודים הגיבורים שלחמו במלחמת העולם השניה.

קארין ברגינסקי וסבה ארקדי אגרנוב ז"ל
קארין ברגינסקי וסבה ארקדי אגרנוב ז"ל

ברגינסקי כאמור היא נכדה לגיבור מלחמת העולם השניה ארקדי אגרנוב ז"ל. היא גדלה בבית סבה לאחר שאביה נפטר בהיותה בת 4. בשביל ברגינסקי היתה זו סגירת מעגל להוביל את האירוע החשוב והמרגש – 79 שנה לניצחון.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *