רחובות: קורבן ניסיון החיסול מורדם ומונשם, רכבו הפך למפגע בכביש ראשי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: קורבן ניסיון החיסול שוכב בבית החולים מורדם ומונשם, רכבו המפויח הפך למפגע בצד הכביש. "זה כבר הבוקר השני שאני משקרת לבן שלי ומסבירה לו שזה רכב שעבר תאונה כדי לא להכניס אותו לפאניקה". 

 

בבוקר חמישי שעבר, אירע ניסיון חיסול ברחוב דרך הים ברחובות, תושב העיר כבן חמישים פלוס לחייו, בעל עסק משגשג לייבוא גת, נפצע באורח קשה ואדם נוסף נפצע באורח קל. כוחות הרפואה של איחוד הצלה ומגן דוד אדום פינו את הפצוע קשה לבית החולים קפלן, בהמשך הוא פונה לבית החולים שיבא – תל השומר למחלקת כוויות ועד היום (ראשון) הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ כשמצבו מוגדר קשה, מורדם ומונשם וסובל מדרגות כוויה קשות. לזירת האירוע הוזעקו כוחות משטרה גדולים, ניידות זיהוי פלילי וחבלני משטרה שהחלו לאסוף ממצאים מהזירה לצורך חקירת האירוע ומצאו שרידי מטען חבלה. בנוסף, מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון הגיע אף הוא לזירה, קיים הערכת מצב מיוחדת בסיומה הטיל את החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה. בתום עבודת המשטרה, נותר הרכב במפרץ החניה בצד הכביש וגלוי לעיני אלפי הרכבים שמשתמשים בדרך מדי יום. 

הרכב שעבר ניסיון חיסול צילום: רחובות ניוז
הרכב שעבר ניסיון חיסול צילום: רחובות ניוז

תושבת משכונת כפר גבירול נאלצת לשקר לבנה וכמותה תושבים אחרים: " כשנוסעים בכביש אי אפשר להתעלם מהרכב המסחרי המפויח, לילד שלי אני מספרת שזה רכב שעשה תאונה קשה מאוד, כי איך אוכל להסביר לילד בן 6 מה זה מטען חבלה או להסביר שהוא חי במקום מפחיד?" סיפרה האם לחדשות רחובות ניוז. בעל עסק מאזור התעשייה שממול הוסיף: " זה לא נעים לראות נערים ומבוגרים ממתינים לאוטובוס כשלידם הרכב המפויח, אנחנו לא בארלם, רצוי שהרשויות ידאגו לפנותו מכאן".

יש לציין כי לאחר בירור מול משטרת רחובות, תבקש המשטרה מבני משפחתו של הקורבן לדאוג לפינוי הרכב, במשטרה הבהירו כי אם המשפחה לא תענה לדרישתה, הנושא יועבר לטיפול עיריית רחובות שתפנה את הרכב טמשפחת הקורבן תישא בהוצאות הכרוכות.

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *