רחובות: קייטנת המדע הייחודית יוצאת לדרך

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: עד לירח ובחזרה בחמישה ימים – קייטנת המדע הייחודית של העיר יוצאת לדרך

 

נפתחה ההרשמה לקייטנת המדע המסובסדת של רשת חוויות ומשרד החדשנות – עשרות סדנאות מתחלפות ודינמיות שמנגישות את עולם המדע.

רשת חוויות בשיתוף משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, פותחות את ההרשמה לקייטנת מדע, במחיר סמלי של 100 שקל, והיא תמשך חמישה ימים ותציע עשרות סדנאות מעולמות המדע, בדגש על התנסויות חווייתיות ודינמיות.

מתן דיל, ראש העיר, בירך על היוזמה, ואמר כי: "ברחובות, עיר המדע, נמשיך לעודד יוזמות שחושפות את עולמות המדע בפני ילדי העיר, ומנגישות להם את הידע באופן חוויתי. הפעילות הייחודית תתקיים בזמן החופש הגדול, כך שאנו יוצקים תוכן משמעותי ויוצרים מסגרת חינוכית איכותית גם בימי הקיץ".

הקייטנה שתתופעל ע"י חברת אמני החשיבה, מיועדת לתלמידי כיתות ד-ו, אשר ייהנו מסדנאות ופעילויות העוסקות במגוון תחומים, בהם חידות ואתגרי חשיבה, סדנת תלת מימד, מקרן כוכבים ואסטרולוגיה, חוק הציפה של ארכימדס, אריגמי, סדנת מדע חול צבעוני, קומיקס, פריסקופ, מדע מולקולרי, רובוטיקה ותכנות, מערכת השמש, סדנת תעופה, לייזר טאג, ארכיאולוגיה, אשליות אופטיות ועוד.

גולן ביטון, מנכ"ל הרשת מציין כי הקייטנה מתקיימת זו השנה שנייה, לאור ההצלחה אשתקד. "אני לא מופתע מהביקוש לקייטנה", אומר ביטון ומציין כי הסיבה היא לא רק המחיר המסובסד. לדבריו, "הייחודיות בקייטנה היא התוכן, שמקיף את כל תחומי המדע, שעבור רבים מאתינו אינם זמינים ונגישים בחיי היום יום. המטרה שלנו היא להביא את המדע אל תוך המרכזים הקהילתיים בלב השכונות, לחשוף את העולם המרתק הזה, ולייצר חוויה שתעורר את סקרנות הילדים. אני מאמין שבכל ילד וילדה יש את הרצון ללמוד, לדעת ו'לגעת בשמיים', רק צריך לפתוח עבורם את הדלת, וזוהי הזדמנות".

ברשת חוויות מציינים כי מספר המקומות לקייטנה מוגבל, על מנת לאפשר עבודה יעילה בקבוצות קטנות ובהתאם לאופי הקייטנה שמסבסד משרד החדשנות.

ההרשמה תפתח ביום ראשון 9.6 והקייטנה תתקיים בין התאריכים 11.8 עד ה 15.8, בין השעות 8:00-13:00 (לא כולל ארוחת בוקר) – במרכזים הקהילתיים חוויות קריית משה ואושיות, בעלות של 100 שקלים.

לפרטים והרשמה》 https://www.havayot.org.il/madah2024/

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *