רחובות תארח את אליפות ישראל בספיד קיובינג

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות תארח בשבוע הבא את אליפות ישראל בספיד קיובינג ב-19-21/8. התחרות תוקדש למפגן תמיכה לשחרור החטוף נמרוד כהן מרחובות.

 

אליפות ישראל בספיד-קיובינג חוזרת בשבוע הבא לרחובות. התחרות תתקיים ביום שני עד רביעי ב-19-21/8 בשעה 9:00-18:00 באולם הספורט קציר. במשך שלושה ימים רצופים יוכלו להגיע משפחות מרחבי הארץ וליהנות גם מתחרות , ממתחם משחקי חשיבה עשויים עץ, לבנות עם *עמית שחורי* – אמן הפסיפס שיוצר כרזות עם אלפי קוביות הונגריות, כל באי הארוע יוכלו לזכות בגלידה חינם של מותג הגלידות ״קרימוש״ מתוך מגוון הטעמים, בפתירת אתגר הקוביה של ״קרימוש״.

השנה, תתקיים התחרות בסימן השבת החטוף נמרוד כהן מרחובות, ויתר החטופות והחטופים הנמצאים בעזה. נמרוד, בן ה-20 ידוע בתחביבו בפתירת קובייה הונגרית, ביום ה-7/10 נמצאה הקובייה ההונגרית שלו בטנק השרוף ממנו נחטף. ביום שלישי ה-20/8, ויקי, אמא של נמרוד כהן תפתח את התחרות.

בתחרות ישתתפו כ-300 מתמודדים מהארץ ומהעולם ב-16 מקצים שונים ובהתאם לסוג הקובייה, כשהמשתתפים בוחרים לפתור את הקובייה במהירות האפשרית ביד אחת ויש משתתפים שנרשמו להשתתף במקצה של פתרון בעיניים עצומת. בתחרות האחרונה שהתקיימה בעיר נשבר שיא אירופאי של 6.95 שניות בעיניים עצומות.

אמיתי זיו, 18, חבר בצוות המארגן השנה את התחרות, מסיים בקרוב את התואר הראשון שלו בפיזיקה והנדסת מחשבים, משתף: ״התחרות שקיימנו לפני כשנתיים הייתה מוצלחת במיוחד ובהחלט מאפשרת הזדמנויות לכולם לקחת חלק בקהילה, אם בפן התחרותי לאלו שהקובייה היא מעבר לתחביב ואם למשפחות שיוכלו למצוא פינות משחק עם הילדים בדוכנים השונים ולקחת חלק בתחרות שהוא גם פסטיבל של ממש עבור הקהל הרחב״.

את האירוע יזמה ח״מ איטל בציר אלשיך בתמיכת ראש העיר מתן דיל ובשיתוף סגני ראש העיר שוקי קרומר ואביב איטח וחברת המועצה מגי סלע וגר.

ראש העיר מתן דיל, קרדיט: שרון גבאי
ראש העיר מתן דיל, קרדיט: שרון גבאי

לדברי ראש העיר, מתן דיל: ״הקובייה ההונגרית היא בהחלט נוסטלגיה שנעים להיזכר ועכשיו גם לחבר בין הדור של שנות ה-80 לילדיהם. מזמין את כולכם להגיע וליהנות מזמן איכות, לתמוך במשפחות החטופים ובמשפחתו של נמרוד כהן עד שיגיעו הביתה״.

איטל בציר אלשיך צילום: גל חרמוני
איטל בציר אלשיך צילום: גל חרמוני

לדברי ח״מ איטל בציר אלשיך: ״השנה התחרות בסימן קריאה להשבת החטופים וקידום העסקה! כולי תקווה שהשנה נראה יותר ויותר ילדות ונערות משתתפות בתחרות״.

מגי סלע וגר
מגי סלע וגר

לדברי ח״מ מגי סלע וגר, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות: ״זו הזדמנות לקרוא גם לילדים.ות עם צרכים מיוחדים שאוהבים.ות לשחק בקוביה להירשם לתחרות. כדאי להזכיר לכולם.ן שהאחרון ששבר שיא גינס בפתירת קוביה היה מקס פארק, בן 21, צעיר אוטיסט״.

תרמו למתחם משחקי החשיבה רשת יוחננוף, פוזה וקונדיטורית דפנ׳ס. כתובת התחרות: היכל הספורט קציר, רח׳ מיכאל כהן 2 (כניסה מרח׳ חנה אברך) רחובות.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *