רחובות: תושב העיר מואשם בתקיפה ואיומים על בעלי עסקים

חדשות רחובות - אילוסטרציה : החזקת סכין שלא כדין - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תושב רחובות מואשם בתקיפה ואיומים על בעלי עסקים באמצעות סכין: "אני אשחט אותך". 

 

תושב רחובות בן 32 נעצר בחשד לתקיפה ואיומים בסכין כלפי בעל עסק בעיר. על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום ברחובות, נגד תושב רחובות בן 32 שהגיע לבית עסק ברחוב הרצל והחל להטריד לקוחות.

לפי הדיווח, כאשר בעל העסק ביקש מהחשוד לעזוב את המקום, פרצה תגרה אלימה. החשוד ניסה להכותו מספר פעמים, ובהמשך אף הצליח להנחית מכת אגרוף לראשו של בעל העסק. האירוע החמיר כאשר החשוד עזב את המקום, אך חזר כשהוא חמוש בסכין שנטל ממסעדה סמוכה. על פי העדויות, הוא נופף בסכין לעבר בעל העסק וצעק "אני אשחט אותך".

המשטרה עצרה את החשוד בזירת האירוע. כתב האישום שהוגש נגדו כולל עבירות של תקיפה, איומים והחזקת סכין שלא כדין. מעברו הפלילי של החשוד עולה כי זו אינה הסתבכותו הראשונה עם החוק. הוא הורשע בעבר בעבירות דומות, כולל תקיפה ואיומים, וריצה מאסרים בפועל. בנוסף, בשנה שעברה הופסקו הליכים משפטיים נגדו לאחר שנמצא בלתי כשיר לעמוד לדין בגין אירוע דומה. התביעה מבקשת את מעצרו של החשוד עד תום ההליכים המשפטיים, בטענה כי הוא מהווה סכנה לציבור. בנוסף, התביעה ביקשה מבית המשפט להורות על עריכת חוות דעת פסיכיאטרית לחשוד. הדיון בבקשת המעצר צפוי להתקיים בימים הקרובים בבית משפט השלום ברחובות.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *