רחובות: תחבורה ציבורית לראשונה בשבת

המועמד לראשות העיר עו"ד יניב מרקוביץ'

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות על המפה: קו "נעים בסופ"ש" החל לראשונה לעבוד בשבת האחרונה בעיר. " כפי שהבטחתי אני פועל לחיבור העיר לתחבורה ציבורית גם בשבת והעירייה בראשותי תצטרף למיזם באופן מלא" כך מצהיר מרקוביץ'.

אתמול, שבת ה-30/9, החל לפעול לראשונה קו 716 של מיזם 'נעים בסופ"ש' גם בעיר רחובות. תחנת העלייה הראשונה של הקו היא מעתה פארק המדע. המיזם מאפשר לתושבי העיר להגיע למרכזי הבילוי וחופי הים בקלות ובנוחות, גם בשבת וללא תשלום.

המועמד לראשות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', הודיע כבר ביולי האחרון כי יפעל להצטרפותה של העיר למיזם וכך עשה. לפני כשלושה שבועות ניפגש מרקוביץ' עם ראש עיריית ת"א, מר חולדאי בנושא זה. ארגן את הפגישה מר יעקב סנדלר, ר׳ העיר לשעבר והשתתף בה גם מס׳ חמש ברשימת ׳רחובות אחת׳, מר יקי ניסנבאום, מזכיר מפלגת העבודה בעיר. מרקוביץ׳ ביקש שהתחנה הראשונה של הקו תהיה בפארק המדע, דבר שיאפשר גם לתושבי העיר להשתמש בשירות.

רון חולדאי עמד בהבטחתו ושכנע את ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר, להתחיל את הקו למעשה מרחובות. הפעלת הקו היא באחריות עיריית נס ציונה. רחובות, כזכור, לא הצטרפה עדיין למיזם "נעים בסופ"ש", "רחובות בראשותי, תצטרף מיידית למיזם הזה הפועל כבר ב-14 ערים נוספות", מבטיח מרקוביץ'. "המטרה שלי לאפשר לכל מי שאינו בעל רכב פרטי לנוע גם בסופ"ש. בנוסף, המעבר לתחבורה ציבורית מהווה חלק בלתי נפרד מתפיסה ירוקה וסביבתית אותה אני מוביל. יחד עם זאת, אני מבטיח כי הצטרפות רחובות למיזם לא תפגע באיכות החיים ובשמירה על השבת בשכונות הדתיות״. תושבים ותושבות המעוניינים להשתמש בשירות החדש יכולים למצוא את כל הפרטים באפליקציית מוביט.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *