רחובות: תכירו את אוריה ברזלי, קב״ט והוונדר וומן האמיתית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אז מי הא.נשים ששומרים עלינו ברחובות?
תכירו את אוריה ברזלי, קב״ט והוונדר וומן האמיתית שלנו בעיר

אוריה התעוררה בבוקר ה-7.10 לאזעקות וירי טילים. בתוך דקות היא עלתה על מדים ונסעה במהירות למרכז ההפעלה בשעת חירום של העירייה כדי להצטרף לניהול המלחמה. עוד לפני שהצליחה להגיע לשם, היא קיבלה דיווח על נפילה ונסעה למקום כדי לנהל את הזירה, לדאוג לנפגעים בשטח, לפנות את הסקרנים מהמקום ולקרוא לכוחות הביטחון הנוספים.
במלחמה הזו היא בין קציני הביטחון המנהלים את מרכז ההפעלה בשעת חירום ואת כלל הכוחות בעת חירום.

במסגרת תפקידה בימי שגרה אוריה ממלאת מקום מנהלת מחלקת הביטחון. היא אחראית על כל קציני הביטחון במוסדות החירום ועל יחידת הביטחון העירונית, ולמעשה מופקדת על שלומם של אלפי תלמידי העיר, ועל הכנת הצוותים החינוכיים לתפקוד מיטבי בשעת חירום.

כבר 7 שנים שאוריה היא קצינת ביטחון בעיריית רחובות. היא הגיעה לעירייה לאחר שירות משמעותי בפיקוד העורף. בזמן שהדריכה את הצוות של עיריית רחובות בתרגיל, בעירייה זיהו מיד את הכישרון הביצועי שלה, היוזמה והשאיפה למצוינות וגייסו אותה לשורותינו.

"אני מאוד אוהבת את התפקיד שלי. אני שמחה להיות חלק משמעותי משגרת הלימודים של התלמידים והצוותים החינוכיים המצוינים שיש לנו בעיר. כל אחד מקציני הביטחון איתם אני עובדת מבין את גודל האחריות שעל כתפיו, והם עושים את העבודה שלהם בצורה המקצועית ביותר שאפשר"

ולגבי המלחמה?
"הרבה מאוד מבני המשפחה והחברים שלי מגוייסים עכשיו למילואים. המלחמה הזו נוגעת בכולנו באופן אישי. מה שנשאר לכולנו בעורף לעשות זה להיות חזקים בשבילם ולמענם. זו אמנם קלישאה אבל זה נכון- רק ביחד ננצח!״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *