רחובות: תקף קשות את אחותו: "מצאנו אותה פצועה ומדממת"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בית המשפט האריך את מעצרו של חשוד שתקף קשות את אחותו ונשך שוטרים שהוזעקו לאירוע

 

בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בראשון לציון הורה השופט טל ענר על הארכת מעצרו של החשוד, תושב רחובות בן 21, בחשד שביצע עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ותקיפת שוטרים.

המקרה מתייחס לאירוע שהתרחש בערב ה-30 באוגוסט 2024. המשטרה הגיעה בעקבות דיווחים על צעקות ומצאה קורבן פצועה ומדממת, שזוהתה כקרובת משפחה של החשוד. הקורבן פונתה לבית החולים לקבלת טיפול.

במהלך תשאול, הקורבן מסרה כי החשוד תקף אותה. לאחר חקירה בזירה, נעצר בקרבת מקום. לפי דברי נציג המשטרה, רס"מ מיכאל אשרוב, החשוד התנגד בתוקף למעצר. על פי הדיווח, הוא נשך שוטר, קילל וירק עד שהשוטר השיג שליטה במצב. בבית המשפט, ביקש תחילה החשוד לייצג את עצמו, ודחה את עורך הדין שמונה לו, ניסים לוי. עם זאת, במהלך הדיון, הפגין התנהגות אלימה, הכה בחוזקה במחיצת הזכוכית בתא העצורים, מה שהוביל להוצאתו מהאולם על ידי סוהרי שב"ס. לאחר עיון בחומרי החקירה, השופט ענר מצא כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. השופט קבע גם כי קיימות עילות מעצר בשל סכנה ואפשרות לשיבוש החקירה. בית המשפט הורה על הארכת מעצרו עד ליום 3 בספטמבר 2024, בשעה 14:00, כדי לאפשר את השלמת החקירה. השופט הורה גם על בדיקה פסיכיאטרית להערכת כשירותו של למעצר, שתתבצע תוך 24 שעות במקום שייקבע על ידי שירות בתי הסוהר. מקרה זה מדגיש את האתגרים המתמשכים בטיפול באלימות במשפחה ואת ההליכים המורכבים הכרוכים בתגובת מערכת המשפט לאירועים מסוג זה.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *