רכש ראשון למרמורק,הדבר הכתום הבא?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אלי הרוש חלוצה בן ה-21 של בני יהודה(גדל בקבוצה) חתם בהפועל מרמורק חיים ויחזק את המועדון בעונה הקרובה

"בגיל נערים הוא נחשב פוטנציאל גדול. בגיל נוער הייתה ירידה ביכולת אבל אפשר לראות שמדובר בפוטנציאל להגיע לבוגרים, אבל בתנאי שמאמן יקח אותו תחת חסותו ויאמין בו. בסופו של דבר זה תלוי אך ורק בשחקן עצמו, במידת ההשקעה שלו וכמו כל שחקן צעיר צריך גם מזל כדי להצליח ולקבל הזדמנויות לשחק בבוגרים". הציטוט הנ"ל שייך לאלי אוחנה מאמן נבחרת הנוער של ישראל לשעבר.

הרוש,התחיל לשחק כבר בגיל 6 במחלקת הנוער של בני יהודה. כבר בגיל צעיר הבינו לא מעט אנשים בשכונת התקווה שגדל להם מתחת לאף חלוץ מחונן. הוא סיים כמלך השערים הארצי במשך שלוש שנים רצופות, בנערים ג', נערים ב' ונערים א', ואת עונתו הראשונה בליגת העל לנוער הוא התחיל בצורה נפלאה, עם 12 שערים ב-15 ההופעות הראשונות שלו. כמובן שעם המספרים והיכולת הגיע גם הזימון לנבחרות ישראל.

בגיל 17 הוא כבר זומן לנבחרת הנוער של אלי אוחנה ושותף במשחקים מול אריות היבשת: הולנד, גרמניה ואיטליה. באותם ימים הכל נראה ורוד ובעיקר מבטיח. גם דרור קשטן (מאמן בני יהודה באותם ימים) לא נשאר אדיש וקרא להרוש להתאמן מידי פעם עם הסגל של הקבוצה הבוגרת והדרך של החלוץ לליגת העל נראתה סלולה. "ציפו ממני בבני יהודה שאגיע רחוק " אמר החלוץ הצעיר שהתאמן תחת ניסן יחזקאל אשתקד בשכונה וכעת עשוי לקבל דק' משחק בליגה הלאומית

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *