רשת חוויות ממשיכה להוביל ואירחה בחנוכה 3 ימי סדנאות מחול

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רשת חוויות ממשיכה להוביל ואירחה בחנוכה 3 ימי סדנאות מחול לתלמידי ותלמידות העיר ואורחים מכל הארץ

בית הספר הבכיר למחול אירח משתתפות מרחבי הארץ לסדנא מקצועית: "החשיפה יוצרת תחרות בריאה ומעודדת אותן להמשיך לעבוד קשה ולהתמיד".

בית הספר למחול "ביטתנועה" בחוויות שוויץ המדע אירח משלחות לשלושה ימי מחול איכותיים בחופשת החנוכה, במהלכן נחשפו כ-80 המשתתפות לתכנים מגוונים של מיטב הלהקות והיוצרים.

ליוזמה, שיוצאת לפועל בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל, שותפים רשת חוויות ועמותת אהב"י- עמותה לקידום אמנות בישראל, בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

במהלך הסדנא התקיים יום מחול מיוחד לבוגרות בית הספר, בהובלת הכוריאוגרף היוצר והרקדן – רועי אסף יחד עם להקתו, הכולל סדנאות טכניקה ורפרוטאר ותתקיים צפייה במופע GIRLS.

עוד התקיימו יום מחול לצעירות, בהשתתפות להקת שקטק, בניצוחם של דני רחום וצחי פטיש, הכולל התנסות בסדנאות קצב ותנועה וצפייה במופע מחול וכן, יום מחול בסגנון היפ הופ עם מיטב המורים בארץ, וצפייה במופע גרביטאס, המשלב אקרובטיקה ומחול.

"תלמידות בית הספר נחשפות לעולמות חדשים בתחום המחול. לפסטיבל הגיעו תלמידות מרחבי הארץ ביניהם, גן יבנה, עמק חפר וכפר סבא", אומרת נילי צברי, רכזת המחול במרכז, "זוהי זכות גדולה עבורנו להעשיר את התלמידות שלנו עם מחול איכותי, במיוחד בימים אלו של מתח. התלמידות חוזרות עם חוויות מעצימות ומלמדות. החשיפה יוצרת תחרות בריאה וזה מעודד אותן להמשיך לעבוד קשה ולהתמיד. לא פחות חשוב לנו הוא הגיבוש החברתי וההיכרות עם תלמידות מחול ממקומות שונים".

אסנת לוי, מנהלת מרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע, אמרה כי: "היכולת שלנו לשמור על שגרה ולספק חוסן לתלמידות בית הספר היא מאוד משמעותית בימים אלו. לכך יש להוסיף כי זכינו להירתם למאמץ הלאומי של העורף, ולארח עוד משתתפות מערים שונות, בהן כפר סבא, עמק חפר וגן יבנה. אני גאה בבית הספר למחול ובתכנים המוצעים בו, חלק משמעותי בעשייה המקצועית הוא טיפוח למצוינות אישית, הרחבת הידע, סדנאות והעשרה. אני מודה לצוות המקצועי והמסור, לתלמידות ולהורים על האימון שנותנים בנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *