רשת "חצי חינם" מיועדת לפתוח ב-2019 את הסניף השמיני שלה ברחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
סניף "חצי חינם". צילום יח"צ

"חצי חינם" המפעילה כיום שבעה סניפים בראשון לציון,חולון,פתח תקווה ובהוד השרון,אמורה לפתוח ב-2019 את הסניף השמיני של הרשת בעיר רחובות.

אחרי 7 שנים שבהן לא פתחה סניפים חדשים, והתמקדה בעיקר באזור ראשון לציון- חולון  "חצי חינם", בבעלות משפחות שלום וקופרלי, רכשה את קניון אמריקן סיטי ברחובות מהאחים משה ויגאל גינדי ותפתח במהלך שנת 2019  את הסניף השמיני שלה.המבנה שנרכש הוא מתחם מסחרי בן 3 קומות בשטח בנוי של כ־45,000 מ"ר הכולל חניון תת־קרקעי.מדובר בהשקעה של כ-60 מיליון שקל והסניף החדש ישתרע על שטח של כ-7 אלף מ"ר וברשת מקווים שהוא יהווה עוגן לתושבי רחובות והסביבה.

אורית שלום-בג סמנכ"לית השיווק ומבעלי רשת "חצי חינם" מוסרת כי לאחרונה יש טרנד בריאות בקרב הצרכן הישראלי המעדיף לקנות מזון טרי לא מעט בהשפעת תוכניות הבישול בטלוויזיה. "אנשים שהיו קונים בשר קפוא ניגשים לקצביה בסניף כדי לקנות בשר טרי". לדבריה הגידול במכירות המזון הטרי קשור לעניין הטרנד הקולינרי המושפע מתוכניות הבישול המשודרות בתדירות גבוהה בערוצי הטלוויזיה השונים. שלא לדבר גם על מחלקת כלי הבית." כשרואים בתוכנית בישול מכשיר להכנת פסטה ,מגיעים למחלקה וקונים אותו למחרת".

יש לציין כי ברשת "חצי חינם" שמים דגש על טריות ותוצרת חקלאית ללא תחנות ביניים במחסנים וכך הדברים לגבי בשר הבקר והעופות שנרכשים ממגדלים בארץ. הרשת אף מעסיקה וטרינרית שמפקחת על כל הסניפים

אגב,בסניף החדש שיפתח במתחם " אמריקן סיטי " יהיו קופות חדשות, שבהן לקוח המשלם במזומן יכניס בעצמו את השטרות למכונה ליד הקופה ויקבל את העודף מהמכונה ולא מידי הקופאית, על מנת למנוע טעויות. בנוסף, גם את כרטיס האשראי יעביר כל לקוח בעצמו בסוף החשבון, לאחר שהקופאית סרקה את המוצרים. בעתיד תהיה קנייה חכמה באמצעות הסמארטפון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *