שאפו: הצלחה מסחררת בכנס הכשרות מקצועיות של מרכז התעסוקה העירוני

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

שאפו: הצלחה לכנס הכשרות מקצועיות של מרכז התעסוקה העירוני: מאות מתעניינים בבניין העירייה כעת. 

מרכז התעסוקה העירוני מקיים כעת כנס לחשיפה של מגוון הכשרות מקצועיות לתושבי העיר.
הכנס מיועד לאנשים המבקשים לרכוש מקצוע עדכני ולהשתלב בעולם התעסוקה. בכנס נוכחים נציגים של כל ההכשרות המקצועיות באזור רחובות והסביבה, וניתן מידע משלים על מגוון האפשרויות למימון ההכשרות*
ההרשמה לכנס נסגרה עוד בטרם הכנס*ההשתתפות בו ללא עלות.

שירות לתושבים גם בתחום התעסוקה: מאות משתתפים מתושבי העיר עכשיו בכנס חשיפה להכשרות מקצועיות משתתפי הכנס נחשפים למגוון גדול של קורסים והכשרות המקצועיות הזמינות עבורם ברחובות והסביבה, וממפגש ישיר עם נציגי ההכשרות, כאשר כל האפשרויות יהיו מרוכזות במקום אחד. בפני משתתפי הכנס מוצג גם מגוון של אפשריות מימון להכשרות והקורסים השונים, ובמקום מתקיימת הגרלה לסדנה/קורס מקצועי בחינם! בנוסף, כל משתתף יהיה זכאי לשובר עבור מבחן ממוחשב לבחינת נטיות מקצועיות, ותתקיים הרצאה מיוחדת ומרתקת בנושא "איך בוחרים מקצוע- מהלב או מהראש?".

הכנס מתקיים בבניין העיריה (רחוב ביל"ו 2), בקומה השנייה, ומאורגן על ידי מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה, שבאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות. המרכז מסייע לתושבי רחובות והסביבה להשתלב, להתמיד ולהתקדם בתעסוקה איכותית.
אחראית תחום קהילה במרכז הזדמנות, גלית היימן "בעולם העבודה העכשווי, ניתן לרכוש מקצוע מכבד ומפרנס באמצעות קורסים מקצועיים. לרוב, קורסים אלה אינם דורשים תעודת בגרות, הם ממוקדים ולא ארוכים, מתקיימים באופן המאפשר עבודה במקביל ועלותם באופן יחסי אינה גבוהה. חשוב לדעת שקיים בעיר מגוון גדול של אפשרויות להכשרות מקצועיות ואפשרויות מימון עבורן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *