שינוי גרסת החשוד שנעצר בחשד לגידול שתילי קנאביס הביאה לשחרורו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

שינוי גרסת החשוד בגידול והחזקת שתילי קנאביס הובילה לשחרורו. סנגורו עו"ד אלון קריטי: " מפאת כבוד האם לא היה מעונין החשוד לספר לשוטרים בפני כל הנוכחים ובמעמד אנשי הרפואה והשכנים שהשתילים שייכים לה, על כן הודה בפני השוטרים שהשתילים שייכים לו. לאחר מכן ולאחר ייעוץ אכן מסר גרסת אמת ושוחרר".

עו"ד אלון קריטי

תושב רחובות בן 34 נעצר אמש (שני) לאחר שנתפסו בביתו כעשרה שתילי קנאביס במשקל של מעלה מקילוגרם בזמן שצוות מגן דוד אדום קבע את מות אימו. החשוד הובא אל תחנת המשטרה, סנגורו עו"ד אלון קריטי הוזעק להעניק לו ייעוץ משפטי וגער בשוטרים על שפעלו בחוסר רגישות. לאחר הייעוץ המשפטי של עו"ד קריטי, מסר את גרסת האמת ואמר לשוטרים כי השתילים שייכים לאימו המנוחה, לדבריו הודה בביתו שהשתילים שייכים לו מפאת כבוד האם המנוחה, לגרסתו הוא לא רצה לספר שזה שיך לאימו בנוכחות אנשי הרפואה והשכנים שהתקהלו בביתו בו בזמן שבוצעו על אימו המנוחה פעולות החייאה בסופן כאמור נקבע מותה.

עו"ד קריטי: " צר לי שמשטרת ישראל לא הפעילה שיקול דעת והניחה אזיקים על ידי בן אבל שאימו נפטרה בדקות אלו, גם אם סברה כי השתילים שייכים לו היה עליה להפעיל שיקול דעת ולא לעוצרו אלא לזמנו לחקירה בסיום ימי האבל, אני שמח שבסופו של יום חוקרי וקציני התחנה הפעילו שיקול דעת והורו על שחרורו. אני משתתף בצער מרשי ומשפחתו על מות אם המשפחה".

במשטרה אישרו את פרטים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *