שמועות?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הזמר אייל גולן נכנס לשותפות Rodeo Saloon עם מאמנו האישי וחברו הטוב אביעד כץ.פחות משבוע אחרי רכישת הפרארי הוא נכנס למייזם עסקי של חיי הלילה בעיר

אחרי לא מעט לחשושים בתקופה האחרונה על שותפתו של אייל גולן עם חברו ,אביעד כץ. היום,(ראשון) התקבלה גושפנקה למהלך מצד השותפים העסקיים, כי ממש בקרוב תוכרז הפתיחה החגיגית של המיזם החדש (אנו נעדכן בהמשך על התאריך המדויק).
השניים נפגשים באופן קבוע בחדר הכושר 'הולמס פלייס" בעיר. שם כץ מעביר אימונים אישיים לזמר הלאומי . כץ אחד היחצ"נים המוכרים באזור פתח בשנה האחרונה את הפאב rodeo בצפון רחוב הרצל והזמין את גולן לראות את המקום החדש. גולן שהתרשם בביקורו הראשון מהמקום ומעיצובו המרשים בסגנון המערב הפרוע נכח עוד מס' פעמים במקום והיו כאלה שהעלו השערה כי לזמר וליחצ"ן יש הסכם שותפות סודי ביניהם. אך השניים תמיד הכחישו את הנושא וציינו שמדובר בסך הכל בחברות טובה.

צילום מתוך האינסטגרם של אייל גולן

כאמור, הבוקר יצאה הודעה משותפת לכלי התקשורת בדבר השותפות וכרגע עובדים על התאריך הסופי של ציון המאורע .מה שבטוח שבפתיחה החגיגית יהיו לא מעט חברים טובים מתעשיית המוזיקה והן מרחובות שיבואו לברך על המוגמר.
יש לציין שזו לא העסקה הראשונה של גולן במהלך השבוע האחרון ורק לפני כמה ימים הבאנו לכם כאן ב'רחובהוט' בפרסום ראשון את נושא רכישת רכב הפרארי של גולן מחברו הטוב ובעל רשת "שיבולת השרון" שעלה לו קרוב למיליון וחצי שקל.
גולן שחזר בחצי שנה האחרונה לחיי הרווקות מאז הפרידה מרוסלנה רודינה מוכיח בגיל 47 שהוא אחד הרווקים המבוקשים בישראל ומי שתרצה לפגוש אותו מחוץ לבמה תוכל לעשות זאת בפאב עם כוס בירה טובה ומוזיקה משובחת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *