תוכן לאתרים

bestlinks111

רבים מתייחסים לתוכן כאל כלי לקידום האתר במנועי החיפוש וזוהי כמובן התייחסות נכונה ולגיטימית. יחד עם זאת, לא ניתן למצות את תפקידו של התוכן ככלי קידום במנועי חיפוש. התפקיד אותו ממלא התוכן באתר שלכם הוא גדול וחשוב לאין ערוך ובשורות הבאות נסביר מהו תפקידו האמיתי של התוכן ומה נדרש מכם בכדי להבטיח שהתוכן שלכם אכן ישיג את מטרותיו.

 

תוכן לאתרים – לא רק לקידום אתרים

אחד הטעויות הנפוצות ביותר, שעושים בעלים של אתרי אינטרנט היא מיקוד כל התוכן שלהם סביב מטרה אחת ויחידה – לקדם את האתר במנועי החיפוש ולכן חשוב לבחור חברת כתיבת תוכן לאתרים בזול המתמחה בתוכן איכותי. זוהי כמובן מטרה סופר חשובה והתוכן הוא אכן כלי חשוב ומרכזי להשגתה. יחד עם זאת, זוהי לא המטרה שלשמה הקמתם את האתר שלכם מלכתחילה. את האתר הקמתם בכדי להיעזר בו לצורך שיפור הביצועיים העסקיים והגדלת השורה התחתונה של העסק, או במילים אחרות, לייצר הכנסות נוספות ולהגדיל את רווחי העסק. הגדלת רווחי העסק יכולה לנבוע מדבר אחד בלבד – הגדלת היקף המכירות. משיכת מבקרים נוספים דרך מנועי החיפוש זהו השלב הראשון בהשגת מטרה זו, אך כשאותם מבקרים מגיעים לאתר שלכם, התוכן ממלא כעת תפקיד אחר שסביבו לא קיימת היום ההתייחסות הראויה מצד בעלי אתרים.

 

התפקיד החשוב הנוסף של התוכן באתר שלכם

כאמור, תוכן לאתרים אכן נועד לקידום האתר במנועי חיפוש, אך מרגע שמגיע המבקר ממנוע החיפוש אל האתר שלכם, כעת המטרה משתנה. כעת, התוכן שלכם אמור לשכנע את אותו מבקר להפוך ללקוח פעיל ומשלם שלכם. אם המבקר הגיע אל האתר וגילה בו תוכן שלא עונה לצרכיו, לא עשיתם בכך כלום. תוכן שממלא את מטרותיו בהיבט זה הוא תוכן שמצליח לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מדוע כדאי להם לעשות איתכם עסקים ומדוע כדאי להם לעשות את זה עכשיו. בשלב הזה, ביטויי המפתח ששילבתם בטקסטים הם חסרי חשיבות וכללי הקידום שעל פיהם כתוב התוכן, גם הם חסרי חשיבות. כעת התוכן צריך להיות תוכן חכם, כתוב בצורה מרתקת, מעניינת ואינטליגנטית, בעל נגיעות שיווקיות וכזה שמעודד את המבקר, בין בצורה ישירה ובין בצורה משתמעת, להפוך ללקוח פעיל.

https://bestlinks.co.il/    חברת BEST LINSK

התנהלות תוכן חכמה

אחרי שאמרנו את כל זה, די ברור שבכל הקשור לנושא של תוכן לאתרים, אתם חייבים לאמץ התנהלות חכמה ומחושבת. התנהלות זו צריכה להמשיך ולקחת בחשבון את תפקיד התוכן ככלי קידום, אבל לכך אתם חייבים להוסיף גם את ההיבט הפונקציונלי של התוכן כאיש המכירות שלכם. המשמעות בפועל היא שאתם חייבים להקפיד על תוכן איכותי מבחינה לשונית ובמיוחד תוכן שכתוב בצורה חכמה שמאפשרת לתוכן להשיג את מטרותיו – לייצר לכם עוד ועוד הכנסות. כדי לייצר תוכן כזה נדרש כותב תוכן מקצועי, שיודע כמובן לכתוב בצורה אלגנטית ונכונה מבחינה לשונית, אבל גם מכיר את הסודות השיווקיים שמייצרים המרה של לקוחות. המשמעות הנוספת היא, שעליכם להיות מוכנים להעמיד את התקציב הנדרש לשם כך – כתיבת תוכן לאתרים, שעושה את העבודה ומשיג את מטרות העסק היא כתיבה יקרה יותר, לעיתים באופן משמעותי, ביחס לכתיבה בסיסית שכל מטרתה היא קידום האתר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *