תופעה חוזרת! אלמונים מתחזים לעמוס לביא ודורשים מעסקים פרוטקשן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תופעה חוזרת! אלמונים מתחזים לראש ארגון הפשע עמוס לביא ודורשים מבעלי עסקים פרוטקשן. עורכת דינם: "אבקש להבהיר כי למרשי אין כל קשר לשיחות ולדרישות הכספיות המתוארות בכתבה". 

 

בעלי עסקים מרחובות קיבלו לאחרונה שיחות טלפון, על הקו נשמע מתחזה לראש ארגון הפשע עמוס לביא ואותו מתחזה דורש פרוטקשן. רוב המקרים לא נופלים קורבן לעוקץ לאחר שהם מבררים אם אכן נכונים הדברים. אולם ככל הנראה חלק מהעסקים נפלו קורבנות. לאותו בעל עסק נשלחה מונית שאוספת את הכסף ומוסרת למתחזים שעקצו.

עו"ד מורן שני

עו"ד מורן שני המייצגת את עמוס חביא הגיבה: "פעם נוספת, ועוד בזמן מלחמה, נעשה על ידי אחרים שימוש בשם מרשיי על מנת לעשוק אחרים ולהוציא מהם כספים במרמה. אבקש להבהיר כי למרשי אין כל קשר לשיחות ולדרישות הכספיות המתוארות בכתבה, מדובר בשימוש פסול בשמם שלא על דעתם ולא ברשותם ואנו מכחישים בתוקף כל קשר לאירועים המתוארים".

תזכורת: בתחילת השבוע פרסמנו בחדשות רחובות ניוז, כי האחים אופיר ועמוס לביא תרמו משאיות ומאות פריטים, לחיילי צה"ל בבסיסים השונים וכן למשפחות נזקקות שנקלעו למצוקה בעקבות המלחמה. גורם אמר לחדשות רחובות ניוז: " כבר מיום ראשון שעבר מגיעה משאית לבסיס בילו לתת אוכל וציוד, עד היום נהנו מהמיזם מאות חיילי צה"ל והארגון ממשיך לתרום כיד המלך. העלאת המורל, ההרגשה והמוטיבציה לחיילים חשובה מכל ויחד ננצח".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/Ll5Vq8bB3Ea5sRJfONYPXJ

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *