תושב המרכז חשוד בהונאת עשרות קורבנות בסכום של כשבע מאות אלף שקלים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

נעצר תושב המרכז החשוד בהונאה וסחיטה ב-70 מקרים, המסתכמים בכשבע מאות אלף שקלים.

 

בחודש יוני אשתקד התקבלה התלונה הראשונה במחלקת הפשיעה המקוונת שבתחנת משטרת רחובות, נגד צעיר בן 23 מהמרכז. יחידות הסייבר של המשטרה פתחו בחקירה, במהלכה גילו כי החשוד פנה לקורבנות רבים תחת פרופילים מזוייפיפ ברשתות חברתיות והוציא מהם במרמה עשרות אלפי שקלים, חלקם תחת עבירות סחיטה באיומים. בעקבות מלחמת חרבות ברזל נאלצו חוקרי יחידות הסייבר להניח את תיק החקירה בצד ולהפנות את המשאבים לחקירות המלחמה. בחודש פברואר השנה, חזרה היחידה לטפל בתיק והבינה שכל תיק הפך לסיפור גדול. עם הזמן החלו להתווסף תלונות של קורבנות נוספים עד שהגיעו לכשבעים מקרים. החשד בסחיטת הקורבנות: "כשנתקל מול הקורבנות בתשלומים, הוא איים עליהם שישלח ארגוני פשיעה שייפגעו במשפחתם". בחקירתו הודה בעבירות המיוחסות לו ואף שיתף פעולה עם חוקרי המשטרה.

עו"ד ערן ראו

החשוד כאמור נעצר אמש (ראשון) ולפני זמן קצר הובא לדיון הארכת מעצר בבית המשפט, נציגי המשטרה רס"ב עופר תכלת ורס"מ יאיר אלון, ביקשו להאריך את מעצרו בעשרה ימים. סנגורו מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד ערן ראו ביקש ביקש לקצר את ימי מעצרו וטען: " מדובר בבחור צעיר, שירת במילואים בתקופה האחרונה. יש לי תיק על רקע התמכרויות להימורים, הוא למעשה חולה ולא אדם רע. נבקש לקצר באופן משמעותי את ימי מעצרו.

השופט גיל גבאי

בסיום הדיון הורה השופט גיל גבאי להאריך את מעצרו בשבעה ימים, עד יום שני הבא. " מדובר בחקירה המתנהלת חמישה חודשים, במהלכה הוצאו צווים שונים, אותרה זהות החשוד ונמצא קשר למעורבות בין עשרות עבירות מרמה, הונאה וסחיטה באיומים".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *