תושב רחובות מואשם באיומים על וטרינר עירוני

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

כתב אישום הוגש נגד תושב רחובות בן 34 בגין איומים על וטרינר עירוני

 

תושב רחובות בן 34 הואשם באיומים חמורים כלפי וטרינר עירוני ברחובות, בעקבות סכסוך על אימוץ כלבו. על פי כתב האישום, הנאשם הגיע לשירות הווטרינרי העירוני ברחובות ב-5 בספטמבר ודרש את החזרת כלבו, שנמסר לאימוץ לאחר שהנאשם שהה במעצר במשך כשלושה וחצי חודשים.

הווטרינר שאוים, מסר בעדותו: "התיישב והחל לצעוק עלי למה לא פתח לו את הדלת, קילל אותו ואיים שיגיע אלי לבית וישחט לי את האישה והילדים."

עד נוסף, תיאר: "המשיב התיישב בחדר הקבלה והחל לקלל ולאיים את ד"ר גולדמן. אני לא זוכר במדויק את האיומים אך זוכר שאמר שיטפל בילדים של המתלונן".

גם כאשר הגיעו שוטרים למקום, הנאשם המשיך באיומיו. השוטרת אורין ממן דיווחה כי הנאשם אמר בפניה: "אני אבוא לפה אני אעשה מה שאני רוצה… אני יכול לעשות מה שאני רוצה אני אחזור מכלא אני אצא מהכלא ואני אשחט אותו שאני אצא מהכלא".

בבקשה להארכת מעצר, התביעה ציינה כי לנאשם עבר פלילי הכולל שלוש הרשעות קודמות, בין היתר בעבירות של איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, והפרת צו של בית המשפט. התובעת הדגישה: "מדובר במשיב אשר הורשע בעברו בעבירות מן העניין, כך שניתן ראות כי האיומים הינן דרך קבע של המשיב להתבטא ולא מבחין אם מדובר באדם מן היושב או שמא שוטר".

התביעה ביקשה את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים, בטענה כי הוא מהווה סכנה לציבור. בבקשה נכתב: "המבקשת סבורה שבמקרה דנן מדובר בצבר של עבירות אשר מקימות עילת מעצר בעניינו של המשיב כאשר מונח לפנינו המסוכנות מסוכנות כלפי המתלונן בעודו מאיים איומים חמורים בפגיעה בו ובמשפחתו".

תגובות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *