תושב רחובות רון בנימין הוכרז כחטוף בשבי החמכס

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עכשיו זה רשמי!
תושב רחובות רון בנימין שנעדר מאז השבת השחורה, ה- 7.10.2023, הוכרז כחטוף בשבי החמאס בעזה. בנימיני יצא באותו בוקר לרכיבה עם עוד שני חבריו באזור קיבוץ בארי מאז, 56 ימים הוא נעדר והבוקר הוכרז כנעדר.

בתו שי כתבתה: "אבא שלי יצא מהבית שלו ברחובות לרכב על אופניים בסינגל בארי בשבת ה7.10. כמה דק לאחר שהגיע למקום החלו אזעקות והוא החליט- פה אני לא נשאר. הוא שלח לי הקלטות שהוא מספר שיש אזעקות והוא ממש על עוטף עזה ושהוא לא יודע מה לעשות, אבל דבר אחד הוא ידע ואמר בנחרצות 'אני חוזר הביתה' הוא רצה לחזור הביתה למשפחה, אז עלה על הרכב והחל לנסוע צפונה על כביש 232, ליד קיבוץ מפלסים חולית מחבלים עצרה אותו ומשם הוא נחטף.

אבא עכשיו בעזה ואני צריכה אותו כאן!!

אמא שלי, אחותי ואני מחכות לו. כל יום לקום בבוקר למציאות הזו שובר אותנו עוד קצת. כאבות, אתם רק יכולים לנסות לדמיין את הכאב של הילדים שלכם במצב כזה, לצערי אני חווה אותו כל יום. עזרו לי לצעוק את הצעקה של אבא שלי ולקרוא להחזרתו וחזרת כל האבות לארץ עכשיו! אני מקווה שגרמתי לכם להכיר קצת יותר את אבא שלי ולחשוב גם עליו כשמדברים על החזרת החטופים. סער אמר לי שבימים הקרובים יהיו כאן תכנים נוספים על עוד אבות חטופים אז נשמח אם תעקבו ותשתפו אם אתם גם מכירים גברים, אבות וסבים שנמצאים בשבי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *