תושב רחובות שהתחצף לשופטת שילם ביוקר: "איזה מאמי את"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תושב רחובות שהתחצף לשופטת שילם ביוקר 6 קנסות: "איזה מאמי את". 

 

נאשם שהורשע באיומים כלפי עובדות סוציאליות מעיריית רחובות מתח את החבל חזק מדי כשהתחצף לשופטת אושרית הובר הימן ונקנס 6 פעמים.  "אני מוכן לשבת 50 שנה בכלא עד שתוקם ועדת חקירה". א' תושב רחובות, הורשע כאמור בבית משפט השלום בעיר בגין איומים לפגוע בעובדות סוציאליות של העירייה, במהלך הדיון התחצף לשופטת בית משפט השלום וכאשר לא הקשיב לדבריה, נקנס ארבע פעמים, אבל זה לא מנע ממנו להמשיך ולתקוף אותה מילולית.

בראשית הדיון הלא שגרתי, חברו של א' הודיע לשופטת הובר היימן שהוא מקליט את הדיון. "אני מודיע שאני מקליט את הדיון", אמר חברו של א' לשופטת, "אם אסור להקליט אני מבקש הפנייה לאישור  בחוק". השופטת הודיע לו שלא יקליט את הדיון ולאחר דין ודברים הורתה למאבטחי בית המשפט להוציאו מהאולם מאחר ואינו צד למשפט. א', הנאשם בתיק, לא ויתר ודרש להקליט את הדיון, אבל השופטת סירבה לכך והפנתה אותו להחלטות קודמות שנתנה בעניין.

עו"ד איתי שוחט

בהמשך החליט א' לפטר את עו"ד איתי שוחט מטעם הסנגוריה הציבורית וביקש שלא יטען יותר בשמו. ע"ד שוחט שהיה מופתע מהסיטואציה, הודיע לשופטת כי לאור המצב הוא מבקש לשחרר את עצמו מייצוגו בתיק. "נפגשתי עם הנאשם בביתו, לצערי הוא לא משתף איתי פעולה. בכל מה שקשור לעניין העונש לא הביא מסמכים. אני לא יכול לטעון לעונש ולו בפסיק", אמר שוחט. 

א', המשיך מבחינתו לנהל את הדיון וביקש שהסנגור לא ייצג אותו יותר כשהוא מכנה את העובדות הסוציאליות 'פושעות'. השופטת החליטה לדחות את החלטת הסנגור להשתחרר מהתיק מאחר והוא ייצג את הנאשם במרבית ההליכים ושחרורו יצריך מינוי סנגור חדש ושמיעת הראיות מחדש.

בזמן שהשופטת הובר היימן רצתה לתת החלטה בתיק, התפרץ א' לדבריה והיא החליטה בצעד יוצא דופן לקנוס אותו בסכום של 1,000 שקל, אך למעשה זו הייתה רק ההתחלה. א' התעקש שהסנגור לא ייצג אותו וצעק עליו: "מי שפשע נגד הילדים ישלם…את שופטת לפשע".

השופטת החליטה לקנוס אותו שוב הפעם בסכום של 1,500 שקל לאור התנהגותו. הדיון המשיך ונהיה מרתק. חברו של א' התפרץ לדיון והודיע שלא ייצא מהאולם ומצידו שיזעיקו שוטרים לקחת אותו. הוא החל לצלם את הדיון דבר האסור על פי החוק.

חשבתם שנגמר? ממש לא. א' המשיך להשתלט על הדיון, לא רצה לשמוע את דברי השופטת וזו קנסה בפעם השלישית בסכום של 500 שקל.. א', לא נרגע והטיח בשופטת שלא מדובר בבית משפט אלא בתיאטרון בובות. הוא המשיך לכנות את העובדות הסוציאליות פושעות, הפריע לשופטת ונקנס על ידה בפעם הרביעית בסכום של 1,500 שקל וזה המשיך. 

השופטת אושרית הובר היימן
השופטת אושרית הובר היימן

אז כאשר השופטת הסבירה לו שהוא יוכל לטעון לעונש, אמר לה א' זה בתגובה: "איזה מאמי את". השופטת קנסה אותו בפעם החמישית ב-1,500 שקל.

ההצגה לא נגמרה. א' הטיח בשופטת שהיא מנהלת את הקרנבל ודרש ממנה ללכת לבדיקת פוליגרף כדי לבדוק מי דובר אמת.

"את ממש מאמי", אמר א' לשופטת ואז היא קנסה אותו בפעם השישית ב-1,500 שקל. בסיום הדיון, הורתה קבעה השופטת כי הממונה על עבודות השירות יבחן ויגיש לבית המשפט חוות דעת, האם א' מתאים לבצע עבודות שירות, בנוסף, הפצירה בו השופטת להתייצב לדיון הבא אחרת יוצא נגדו צו מעצר. 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *