תמיד חלמת על תואר ראשון? עיריית רחובות יכולה להגשים לך את החלום!

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תמיד חלמת על תואר ראשון? עיריית רחובות יכולה להגשים לך את החלום!

עיריית רחובות מזמינה את נשות העיר, בנות 35 ומעלה להגשים חלום ולזכות במלגה ללימודי תואר ראשון במסגרת הפרויקט "הזדמנות שניה להשכלה גבוהה" של פורום נשים בעירית רחובות, בשיתוף מפעל הפיס ומוסדות לימוד אקדמיים
הנשים שיזכו במלגת לימודים במסגרת הפרויקט יעניקו שעות התנדבות לקהילה בתחום הקרוב לליבן
נשות רחובות מוזמנות לכנס הסברה שיתקיים ב-ZOOM ביום רביעי, ה-3.5.23 בשעה 19:30, להרשמה לחצו >
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם נירית שדה, נציגת פורום נשים רחובות בטל' 08-9352419 או בדוא"ל > [email protected]

פרויקט "הזדמנות שנייה להשכלה גבוהה" יצא לדרך לפני שבע שנים ביוזמת פורום נשים של עיריית רחובות. הפרויקט נועד להעניק לתושבות העיר, בגילאי 35 ומעלה הזדמנות ללמוד לתואר אקדמי ראשון. הנשים שיקבלו את המלגה יתבקשו להשתתף בפעילות התנדבותית למען הקהילה בתחום הקרוב לליבן, ובכך למעשה נתרמת הקהילה כולה מהפרויקט.

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

הפרויקט "הזדמנות שניה להשכלה גבוהה" מתקיים בשיתוף מפעל הפיס ומכללת אחווה, שם לומדות רוב הנשים וכן עם מוסדות לימוד נוספים המוכרים מטעם המל"ג: המרכז האקדמי פרס, המכללה האקדמית אונו, מכללת תלפיות, מכללת ספיר, מכללת אשקלון, האוניברסיטה הפתוחה ומכללת אורט רחובות. בכל שנה מצטרפים לפרויקט מוסדות לימוד נוספים המציעים את השתתפותם במלגה במטרה להיות חלק מפרויקט משמעותי זה.
כמו כן, לפרויקט הזדמנות שניה להשכלה גבוהה תורמת מדי שנה משפחת מרכס-אייזנברג, אחת המשפחות הותיקות בעיר רחובות.

בימים אלה נערך פורום נשים רחובות לקראת שנת הלימודים הבאה בה יצא לדרך המחזור השמיני של הפרויקט. הסטודנטיות שיתקבלו לתכנית ויאושרו ע"י ועדת המלגות, יקבלו את מלגת הלימודים-יהפכו לסטודנטיות מן המניין ויעניקו שעות התנדבות לקהילה במגוון מוסדות ופעילויות בעיר כגון: חונכות בבתי הספר, במועדוניות ובמתנסים, התנדבות במרכז הרפואי קפלן, עזר מציון, על"ה, התנדבות למען קשישים, קהילה נגישה הפועלת להנגשת המרחב הציבורי, הבית החם לנערות בסיכון, סיירת הורים, בי"ס עידוד לחינוך מיוחד ועוד.

כדי להעניק לסטודנטיות תמיכה וסיוע פורום נשים רחובות מעמיד לרשותן רשת ליווי צמודה המציעה להן עזרה בלימודים בשיעורים פרטיים וקבוצתיים לאורך כל התואר וללא עלות.

פורום נשים רחובות יקיים כנס הסברה לנשים המעוניינות להצטרף לפרויקט ולהתחיל ללמוד בשנה הקרובה ביום רביעי, י"ב באייר, 3.5 בשעה 19:30 בזום.

ראש העיר רחמים מלול צילום רמי זרגרי

ראש העיר, רחמים מלול: "בכל שנה אני זוכה לפגוש בוגרות תואר ראשון שחוללו שינוי בחייהן והגשימו חלום בעזרת הפרויקט המיוחד הזה. אני קורא לתושבות העיר המעוניינות להגשים את החלום הזה: בואו ונעזור לכן לעשות את זה, זה אפשרי! תגישו מועמדות וקבלו את כל הפרטים מפורום נשים רחובות ".

חדשות רחובות - חברת מועצה מחזיקת תיק נשים בעיריית רחובות, אוה גור - רחובות ניוז
חדשות רחובות – חברת מועצה מחזיקת תיק נשים בעיריית רחובות, אוה גור – רחובות ניוז

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה: "הפרויקט הזה הוא פרויקט הדגל של פורום נשים רחובות המקדם שילוב של נשים באקדמיה, בעולם התעסוקה ובחיי הקהילה בעיר. אני מזמינה את נשות העיר להצטרף לכנס ההסברה לפרויקט שיתקיים ביום רביעי ה-3.5, להכיר את הפרויקט ולהתחיל שינוי משמעותי בחייהן האישיים והמקצועיים".

אביבה חלבי, יועצת רה"ע לקידום מעמד האישה: "הפרויקט מוכיח עצמו בכל שנה מחדש כמשנה חיים: 98% מהסטודנטיות מסיימות את לימודיהן וחלקן אף נבחרות למצטיינות דיקן. כ-30% מהן ממשיכות ללימודי הסבה או תואר שני".

 

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

תגובות