״אנחנו שמחות שסוף סוף נפל ליניב מרקוביץ האסימון״

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

״שמחים שסוף סוף נפל למרקוביץ האסימון״ אומרת חברת מועצת העיר איטל בציר אלשיך ומוסיפה: ״אחרי 5 שנים שנלחמתי על שקיפות, שיתוף ציבורי, שיוויון מגדרי וחופש שמחה שמרקוביץ החליט להצטרף לרכבת הנוסעת תחת הנהגה חדשה״. מרקוביץ': " לצערי איטל שוכחת שהבחירות הסתיימו". 

מחר, 19/6 יום רביעי, תעלה האופוזיציה הצעות לסדר בנושא: קידום שיתוף ציבורי ושיוויון מגדרי. את אותן הצעות העלתה ח״מ איטל בציר אלשיך, יו״ר סיעת ״רחובות חופשית ומאוחדת״ בקדנציה האחרונה ונדחו בישיבות המועצה על ידי יניב מרקוביץ, לשעבר סגן ראש העיר ומכהן כיום כיו״ר אופוזציה.

אלשיך מבקשת להתייחס בחיוב, לשינוי שלטענתה עבר ממש לאחרונה יו״ר האופוזציה, שהתנגד עד היום להצעותיה בנושאי קידום שיתוף ציבורי, שיוויון מגדרי וערכים של חופש וליברליות. כעת, בפתח הקדנציה הרביעית שלו הוא תומך כעת באותן הצעות, אך הפעם מבקש עם חברי סיעתו להעלות את ההצעות מספסל האופוזציה. לדברי ח״מ אלשיך: ״לצערי הרב, קדנציה שלמה נאלצתי להילחם לבד למען קידום ערכים ליברלים למרות שגם מרקוביץ וגם אנוכי ישבנו באותה הקואליציה, אך הוא בחר להתנגד להצעות אלו.

אלשיך מוסיפה: ״חבריי לסיעה ואנוכי, שמחים ושמחות על השינוי והמטמורפוזה שעבר מרקוביץ. סוף סוף נפל לו האסימון והחליט הפעם בהיותו באופוזציה, כן לתמוך באותם הערכים שהתנגד להם בקדנציה הקודמת.

תזכורת: ב-23/12/20 , תמך מרקוביץ בדחיית הצעתה של ח״מ אלשיך לסדר במועצת העיר בנושא: יצירת שיוויון מגדרי דרך שינוי שפת הפנייה לתושבים. וב-25/12/22, כשהעלתה לסדר: בקשה לשקיפות פרסום מועד הישיבות והנושאים לסדר יום , גם הצעה זו דחה מרקוביץ על הסף.

 

ראש העיר מתן דיל, קרדיט: שרון גבאי
ראש העיר מתן דיל, קרדיט: שרון גבאי

לסיום אלשיך מסכמת: ״ראש העיר מתן דיל ואני, רואים עין בעין את חשיבות קידום הערכים שצוינו לעיל ולפיכך, כבר בפגישתי הראשונה עם ראש העיר, בתחילת הקדנציה קיבלתי את ברכתו להקמת וועדה לשיוויון מגדרי. ועדה שבראשה אעמוד ותכלול צוות מקצועי ונציגי ונציגות ציבור שיפעלו על פי תכנית סדורה, במסגרתה נדאג לקידום שפה שיוונית בכל פעילויות העירייה והמרחב העירוני״.

ישיבת מועצת העיר רחובות צילום רחובות ניוז

עו״ד יניב מרקוביץ׳, ראש האופוזיציה:״ לצערי, כרגיל, עובדות הן לא בדיוק הצד החזק של גב׳ בציר אלשיך שמנסה בכל מחיר להשאר רלוונטית למרות הבגידה שלה בציבור בוחריה ובערכים אותם הבטיחה לקדם.
אז ראשית אחדד כי את ההצעה לסדר העלתה חברתי לסיעה הגב׳ דניאלה בש ולכן אתן לה את הכבוד הראוי לה. דניאלה בשונה מאיטל מעונינת לקדם נושא חשוב במעשים ולא בדיבורים וביחצ. באשר לטענות עצמן אסב את תשומת ליבה של איטל לפרסומי העיריה מהחודשים האחרונים, כאשר היא וחבריה וחברותיה לסיעה שותפים בכירים להנהגת העיר ומשמשים נאמנה כעלה התאנה של ראש העיר. אין בפרסומים שום שיווייון, ההבטחות על ייצוג הולם מוסמסו וגם פרסומים של חומרי ישיבות המועצה באתר העירוני לא פורסמו ( למעט הישיבה הקרובה שהחומרים פורסמו לאחר שהעברנו את הצעתו לסדר). לצערי איטל שוכחת שהבחירות הסתיימו וכרגע היא שותפה בכירה בעירייה שסוגרת עסקים בשבת, פוגעת בסטטוס קוו ובטח שלא מקדמת שיוויון. אמליץ לה בחום שעד תום הקדנציה תהיה עסוקה במעשים מועילים ופחות בדיבורים וביחצ שלא מובילים לשום מקום במקרה הטוב ולנזק במקרה הרע- אולי ככה תצליח לשקם ולו במעט את מעמדה הציבורי״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *