ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

״הביתה, הביתה, באה עת לחזור״ (אהוד מנור)

החברה העירונית מציינת את יום ה-100 לשבי החטופים והחטופות ביוזמות ופעילויות:

במטה החברה העירונית הוקם מיצג מיוחד למען החטופים והחטופות, המציג וממחיש את הכמות הבלתי נתפסת של החטופים והחטופות ובו זמנית מאפשר מבט אישי על כל אחד ואחת מהם. עובדי המטה קיימו מעמד להזדהות עם החטופים והפעולות לשחרורם.

עובדי בית התרבות ע״ש סמילנסקי והמבקרים ענדו סרט צהוב, עליו נכתב שם של חטוף. תלמידי הקורסים בבית התרבות קראו על כל חטוף וחטופה.

בבית התרבות מוצגת תערוכה מיוחדת של האמנית מרי מיטרני, שציירה על גבי גלויות את החטופים כפי שהם עולים בדמיונה וכן פורטרטים של נשים, גברים וילדים הנמצאים בשבי.
בין הגלויות מוצגות גם גלויותיהם של החטופים בני העיר רחובות – נמרוד כהן ורון בנימין. ניתן לבקר בתערוכה עד מחר, 15.1, בין השעות 19:00-8:00.

במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל מציינים את היום בהרצאתה של רחל פריקר, ניצולת הטבח בקיבוץ בארי, היום בשעה 19:00.

מחלקת הילדים והנוער תקיים את ״מפקד ה-100״ בהובלת תנועות וארגוני הנוער, בשעה 17:00 ברחבת העירייה. בפלטפורמה, מרכז צעירים רחובות, הקימו מיצג המדגיש את הפן הרגשי הכאוב על החטופים הנעדרים, באמצעות אלמנט של כסאות צהובים הממתינים לשובם של החטופים, ובינתיים אחד לא יושב עליהם.


הדיסקיות, המבטאות את החיבור האישי (דיסקית היא חפץ אישי) של כל אחד אל החטופים, יוצרות את תצורת מפת מדינת ישראל.

עובדי ועובדות המחלקה למוסיקה ותלמידי ומורי הקונסרבטוריון העירוני נרתמו למאמץ להעלאת המודעות להשבת החטופים והחטופות והם משתתפים בכל שבוע בעצרות והתכנסויות בשיתוף המטה להשבת החטופים ברחובות – מנגנים ושרים שכולם ישובו הביתה במהרה ובשלום.

משפחת החברה העירונית כולה מייחלת לשובם של כל החטופים והחטופות במהרה ושולחת חיבוק ענק למשפחותיהם.

מחכים לכם בבית!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *