מיתוג עסקים: כך תשאירו חותם על קהל היעד שלכם !

buypostil

קרדיט לתמונות FREEPIK

— תוכן שיווקי —

כל מי שמתכוון לפתוח עסק חדש ישמע אזהרות בנוסח "רק אחד מכל חמישה עסקים שורדים את השנה הראשונה". עם זאת, כדאי לדעת שלפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה תמונת המצב בכל הנוגע לשרידותם של עסקים בישראל היא שונה בתכלית. למעשה, כ -90% מהעסקים שורדים את השנה הראשונה והשנייה וכ – 75% גם את השנה השלישית.  עם זאת, כאשר בוחנים את השרידות לאורך תקופה ארוכה מגלים שרק כ – 25% מן העסקים יזכו לפעול 15 שנים או יותר.  אין ספק שיש הבדל בין ההחלטות העסקיות של עסקים שמשגשגים לעומת כאלה שמדשדשים או אפילו נסגרים. בין אלה אפשר למנות ביקוש למוצרים או השירותים שבית העסק מציע, תפעול יעיל, ניהול נכון של הכספים, ועוד. הצלחתם של רוב העסקים תלויה גם בשיווק ומיתוג אפקטיביים. אחד הכלים העוצמתיים ביותר שהעסק יכול להפעיל, ככל שהדבר נוגע למיתוג, הוא סרטון תדמית. ניתן להפיק סרטון מצולם או לבחור סרטון תדמית באנימציה. סרטון אנימציה עסקי מעניק הזדמנות להיות מקוריים, ולהותיר חותם על לקוחות פוטנציאליים.  אם עוד אין לכם סרטון תדמית שמעביר מסר שיווקי ברור ומאפשר יצירת קשר של לקוחות פוטנציאלים עם העסק שלכם – המאמר הזה יסביר עד כמה סרטון כזה הוא יעיל, כמו גם מה כדאי לעשות על מנת לייצר סרטון אנימציה עסקי מצויין.

אם תמונה שווה אלף מילים, כמה שווה סרטון אנימציה?

אומרים ש"תמונה שווה אלף מילים", ואכן, במקרים רבים, שילוב של תמונה (מצולמת או מאוירת) מאפשר העברת מסר באופן יעיל וידידותי הרבה יותר מאשר באמצעות טקסט כתוב בלבד. אם כוחה של תמונה הוא רב כל כך, מה זה אומר על סרטון? סרטונים איכותיים, כאלה שהצפייה בהם מהנה והם מספקים ערך מוסף לכל מי שנחשפים אליהם, הם כה יעילים עד שכיום קשה למצוא עסקים, מגודל מסוים ומעלה, שאינם נעזרים בסרטונים לצרכי שיווק ומיתוג. בעבר, קצב העברת הנתונים ברשת האינטרנט הגביל את היכולת להשתמש בקטעי וידאו. סרטונים עלולים היו להיתקע במהלך הצפייה, קשה היה להבטיח סנכרון עם פס הקול, איכות התמונה הייתה מוגבלת, ועוד. כיום ניתן לצפות בסרטונים בצפייה ישירה ("Streaming"), בצורה חלקה ובאיכות גבוהה. אין פלא שבתי עסק רבים מפיקים סרטון תדמית. לבחירה בסרטון אנימציה עסקי (על פני סרטון מצולם) יש יתרונות רבים עליהם נעמוד בהמשך.

צבע, הומור, חופש קריאטיבי ועוד

סרטון תדמית באנימציה הוא צבעוני ומושך את העין. מכיוון שאנימציה נחשבת "קלילה" לקהל היעד נטייה לא "לדלג" על הסרטון (כמו שקורה פעמים רבות עם סרטונים מצולמים). מכיוון שאנימציה מאפשרת חופש בלתי מוגבל ניתן להיות יצירתיים מאוד, לערוך תסריטים מקוריים ושנונים, מפתיעים ואפילו, הומוריסטיים (בטוב טעם כמובן).  יתרונות נוספים של סרטון אנימציה עסקי הם :

  • היעדר הצורך ב"שחקנים" (מקצועיים או מעובדי בית העסק)
  • ההפקה מבוצעת כולה בסטודיו (לעומת סרטון מצולם שהפקתו עשויה לשבש, במהלך ימי צילומים, פעילות שוטפת בבית העסק).

פעמים רבות הפקת סרטון אנימציה היא זולה באופן משמעותי מהפקת סרטון מצולם. סרטון אנימציה מתאים לבתי עסק המעוניינים להצטייר (תרתי משמע) כמודרניים, מתוחכמים, "צעירים", זריזים, יעילים ואפילו "נועזים".

חשוב מאוד לזכור שסרטון אנימציה עסקי לא איכותי עלול לגרום נזק. לכן, יש להיעזר בסטודיו מקצועי, לו יכולת מוכחת להפיק עבורנו סרטון תדמית באנימציה מן האיכות הטובה ביותר. יכולת כזו היא תוצר של שילוב בין בעלי מקצוע מוכשרים ומנוסים למערך טכני מתקדם (חומרה ותוכנה לאיור ועריכה). סטודיו פיל אנימציה (שפועל מאז 1997) הוא מן הוותיקים והמוכרים בארץ בתחום סרטוני תדמית באנימציה. ברבות השנים יצרנו מאות סרטוני אנימציה, באורכים שונים ולמטרות שונות, עבור מגוון רחב מאוד של עסקים. אנו ערוכים לבצע את כל שלבי ההפקה, מיצירת הקונספט, דרך כתיבת תסריט, בימוי, אנימציה, סאונד, דיבוב (קריינות מקצועית) ועוד.
הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר, נשמח לספק מידע מהימן, לענות על שאלות, לייעץ, לסייע לכם להבין את האפשרויות, ובמידה ותרצו להפיק גם עבורכם סרטון תדמית מנצח באנימציה.

תגובות