4 חודשים אחרי נפילתו של רונן לוברסקי ז"ל: בצה"ל לא סיימו למפות את ביתו של המחבל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
צילום: דובר צה"ל

הלילה (רביעי) פעלו לוחמי צה״ל ומג״ב בכפר אל עמרי שברמאללה, להמשך מיפוי ביתו של המחבל שרצח את תושב העיר, ולוחם דובדבן סמל ראשון רונן לוברסקי הי"ד שנרצח בהפרעות סדר במהלך פעילות מבצעית .

כוחות צה"ל יחד עם לוחמי מג"ב פעלו  הלילה להמשך מיפוי ביתו של המחבל שרצח את סמ"ר רונן לוברסקי הי"ד שנרצח בהפרת סדר במהלך פעילות מבצעית כאשר פלטת שיש נזרקה לעברו מהקומה השלישית של המבנה. אך בדומה לעבר גם הפעם נאלצו כוחות הביטחון   להתמודד עם הפרת סדר אלימה במהלך הפעילות.שבמהלכה מחבלים השליכו בקבוקי תבערה ומטען לעבר כוחותינו וכן יידו אבנים, אשר מנגד חיילי צה"ל ומג"ב הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. חשוב לציין שאין נפגעים בקרב כוחותינו.

רונן לוברסקי ז"ל
רונן לוברסקי ז"ל

רק לפני  זמן קצר התפרסם כי הבניין בו מתגוררת משפחתו של המחבל הוקם על מגרש שבו כבר נהרס על ידי צה"ל בשנת 1990, בעקבות פיגוע אחר שביצע אחיו.

מזכ"ל האיחוד הלאומי אופיר סופר שהתראיין לערוץ 20 הגיב לסחבת הצבאית: "רונן לוברסקי ז"ל נהרג מהשלכת פלטת שיש לעברו במהלך הפרות סדר, וגם הלילה סמוך לביתו של המחבל התנהלו הפרות סדר קשות. הליך ההכנות המסורבל לקראת הריסת בית מחבל מגוחך ולא אפקטיבי", זעם והוסיף, "ספק אם מדובר בהכנות להריסה או בקמפיין אישי של שר הביטחון שבא לטשטש את אוזלת היד המתמשכת שלו בביצוע מדיניות הריסת בתי מחבלים והמלחמה בטרור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *