5 טיפים לרכישת מיטה זוגית במבצע

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

איזה כיף! החלטתם שהגיע הזמן לשפר את איכות השינה שלכם, לפנק את הגב שלכם ולרכוש לעצמכם מיטה חדשה. ההעדפה היא כמובן למצוא מיטה זוגית במבצע שיהיה משתלם במיוחד, ואם אפשר בשאיפה שהמיטה עצמה תהיה איכותית ובריאה לגב שלכם. היצע המיטות הזוגיות בשוק הוא עצום וטווח המחירים גם הוא בהתאם. כדי לעשות סדר ולהצליח למצוא את המיטה הטובה ביותר עבורכם, המשיכו לקרוא ולימדו עוד על כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם רצים לקנות את המיטה הזוגית החדשה שלכם.

מה כדאי לקחת בחשבון לפני שקונים מיטה זוגית במבצע

 

  • את המחיר – בדרך כלל אין תקופה בשנה שבה המחירים יורדים. מידי פעם הרשתות מציעות מיטות זוגיות במבצע אבל מדובר במבצעים נקודתיים לחלוטין, ולא במבצעים שמושפעים מגורמים עונתיים. טווח מחירי המיטות הינו רחב מאוד, וכיום מיטות יכולות להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. אלא שכשמדובר במיטות, בדרך כלל המחיר כן יקבע את איכות המיטה. לכן, כשאתם רוכשים מיטה זוגית במבצע עשו את המחקר המעמיק ביותר שאפשר על המיטה שעשתה עליכם את הרושם הטוב ביותר. בדקו את המותג, המחיר המקורי שלה, ופרמטרים נוספים שחשובים לכם.
  • את הנוחות – ההמלצה החשובה ביותר שנוכל לתת למי שמעוניין לרכוש מיטה זוגית במבצע היא פשוט לבדוק את המיטה בחנות. פשוט לשכב עליה כמה רגעים ולבדוק האם היא נוחה לכם, מתאימה לכם ולמבנה הגוף שלכם, ומעל לכל – האם שני בני הזוג מצליחים לשכב עליה בנוחות ביחד.
  • את הבסיס – מתחת לכל מזרן ישנו בסיס שמטרתו לשמש כתמיכה למזרן עצמו. במזרנים איכותיים באמת, הבסיס יתמוך באיזורים הרגישים כמו הצוואר והגב התחתון, יגיב לתנועות הגוף, יהיה גמיש מאוד כדי לקבל את הצורה של הגוף ולתמוך בה.
  • את התקן והאחריות – על רוב המזרנים קיימת אחריות של בין עשר ל- 15 שנים. טרם הרכישה וודאו בדיוק על מה תקבלו את האחריות, ואל תשכחו לוודא שהמוצר עצמו נושא את תו תקן היצרן.
  • למזרן והמסגרת שבתצוגה – כשקונים מיטה זוגית במבצע חשוב לקחת בחשבון את כל החלקים שמגיעים איתה; המזרן, הבסיס, הכריות (אם החלטתם לפנק את עצמכם ועוד. זכרו שגם אם מה שאתם רואים כרגע בחלון התצוגה הוא מעט יקר, הרי שתמיד תוכלו להחליף בין המזרן לבסיסים אחרים שמוצאים חן בעיניכם יותר.

 

על שינה בריאה לא מתפשרים

על המיטה החדשה שלכם להיות לא רק נוחה, כי אם בריאותית לגב שלכם. שינה לא נכונה עלולה לפגוע בעמוד השדרה שלכם ולהשפיע על היום יום שלכם. Sleepdepot.co.il מזמינים אתכם לסייר בקטלוג המיטות המגוון, ולמצוא את המיטה הטובה ביותר שתוכלו למצוא לעצמכם! אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בנושא, כך שתוכלו להיות בטוחים שהבחירה שתבצעו תהיה הכי טובה שאפשר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *