זהר בלום נכלל ברשימת "יש עתיד" לכנסת הקרובה ומה עשה רחמים מלול בנתיבות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מ"מ ראש העיר רחובות זהר בלום התבקש לשלוח טפסים לרשימת יש עתיד לכנסת הבאה, מה עשה רחמים מלול בנתיבות ואיזה חבר מועצה עבר תאונת דרכים קשה. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

שבת שעברה: מזל טוב לפייטן הרחובותי המוכשר בן עשור ולרעייתו היולדת עדן, לרגל הולדת בנם בכורם בבית החולים קפלן. בשעה טובה ומוצלחת.

בן ועדן עשור עם הרך הנולד

ראשון: מ"מ ראש העיר רחובות זהר בלום, מקבל טלפון מהנהלת יש עתיד שמבקשת ממנו להגיש טפסים למועמדות לרשימה לכנסת הקרובה. בלום שהמטרה הבאה שלו ברורה, ראשות עיריית רחובות, נעתר לבקשה ומגיש את הטפסים אך ככל הידוע למנגל הוא נערך בימים אלה למירוץ המוניציפלי ומתכנן כהרגלו להפתיע את כולם.

יאיר לפיד וזוהר בלום. צפו להפתעות.

שני: חבר מועצת העיר רחובות עו"ד אבי מוזס אורז מזוודות ונוסע עם רעייתו שושי לנופש בעיר התאומה של רחובות- היידלברג שבגרמניה. במהלך הטיול נהנים הזוג מוזס מהופעתם המשותפת והמצחיקה במיוחד של האמנים ננסי ברנדס ודודו פישר.

הזוג מוזס בהופעה של ננסי ברנדס ודודו פישר

 

שני: חבר מועצת העיר רחובות עו"ד מתן דיל מגיע אל בית כנסת בשכונת דניה, מברך את חתן הבר מצווה שליו מרדכי ומצטרף ללמדו איך לקבל את התפילין שהחל להניח זה עתה.

מתן דיל וחתן הבר מצווה שליו מרדכי

 

שלישי: מזל טוב לסגן מנהל אגף גביה של עיריית רחובות משה כהן שחגג 46 קיצים. את כהן הפתיע במשרדו עם עוגת יום הולדת "סולחה" מיוחדת ומושקעת חבר המועצה אבי קינד, הבעלים של קונדיטוריית דה לה פה. שיהיה במזל טוב.

אבי קינד מעניק את עוגת הסולחה למשה כהן עם חברם לעבודה עמוס כועי

 

שלישי: הראיס רחמים מלול ורעייתו זהבה, יצאו ללוויה של אמא של חתנו אלעד חורב בדרום, עם הנכדים ובתם אביטל וחיים פוגל בעיר הדרומית נתיבות. משפחת מלול נראו לאחר מכן ב"מתחם פריז סנטר" של איש העסקים עודד שריקי, משם המשיכו לארוחה מסכמת של במסעדת הבשרים "טעם העמק".

רחמים, בתו אביטל ונכדיו האהובים עליו במיוחד

 

רביעי: מזל טוב לאיש העסקים וחיי הלילה תומר כהן, מנהל מועדון הקאסה מורה המצליח שחגג יום הולדת. בין מאות המברכים, חברתו הטובה ואושיית הרשת הרחובותית לשעבר אביבית בר זוהר. את החגיגות בילה בסופ"ש עם חבריו ובת זוגו הודיה אברהם בעיר הדרומית אילת.

תומר כהן עם הודיה אברהם ואביבית בר זוהר צילומים מהסטורי

רביעי: מזל טוב לבעל העסק שווארמה גריל סטריט ליאור בן חמו החרוץ שחגג 47 קיצים. ביום חמישי חגג ליאור עם רעייתו פזית יום נישואין. נאחל לזוג המדליק מזל טוב ועוד שנים רבות ויפות.

ליאור ופזית בן חמו

 

חמישי: ביום השלישי והאחרון לתחרות אליפות ישראל בקוביה הונגרית רוביקס, שהיא השישית בגודלה בעולם, נשבר שיא אירופה בהרכבת קוביה ביד אחת, על ידי רועי תמיר ,19, מקרית אונו בתוצאה 6.95 שניות בלבד. התחרות כזכור התקיימה לראשונה ברחובות באולם הספורט ״ברזילי״, ביוזמת חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך ובשיתוף חברה למועצת העיר רועי שרעבי.
בתחרות השתתפו 250 ילדים מגילאי 6 ועד 45 ב-17 מקצים, והיא זכתה לסיקור במגוון כלי התקשורת הארציים. כל הכבוד!

מימין: רועי תמיר ואיטל בציר אלשיך

 

חמישי: מחזיק תיק התרבות עודד עמרם עולה לבמה ברחבת העירייה יחד עם חברו למועצה גיא צור במסגרת "שרים לך רחובות", מזמין את הזמר המצליח שימי תבורי והערב הבלתי נשכח מתחיל. אל תבורי מצטרף הזמר הרחובותי המוכשר מייק שרון, יחד הם מבצעים שירים מאלבום חדש שהוציאו לאחרונה "חריף מתוק" ומקפיצים את כל הקהל. תוך כדי, קוראים השניים אליהם לבמה למנהל האירועים שלמה טולדו, שמופיע בקליפים שלהם ומפרגנים לו על כשרונו כשחקן מוצלח. לסיכום: היה ערב מרגש ומוצלח מאוד.

עודד עמרם, שימי תבורי, גיא צור, שלמה טולדו, אייל פרנקל, שמעוני ומייק שרון

חמישי: מזל טוב לאסף אבלה, בנם של עו"ד אורן ויעל, שחגג מסיבת בר מצווה מרגשת בחצר ביתם בהוד והדר עם עשרות חברים ובני משפחה.

משפחת אבלה בבר המצווה

חמישי: מזל טוב לסגן ראש העיר רחובות ויו"ר רשת חוויות אמיתי כהן ורעייתו מיכל שהביאו למצוות את בנם אליה בן ה- 13. האירוע נערך באולם הפרדס, הגיעו לכבד מאות בראשם ראש העיר רחמים מלול ורעייתו זהבה, חתנם חיים פוגל, מנכ"ל העירייה מאיר דהן, מ"מ ראש העיר זהר בלום ובנצי שרעבי, חברי המועצה עודד עמרם, גיא צור, אורית שרגאי ומנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון. לסיכום: מזל טוב, נחת ושתדעו רק שמחות.

אמיתי כהן וחגיגות בר המצווה

 

שישי: חבר מועצת העיר רחובות מטעם דגל התורה שלמה מונטג, מעלה סטורי מדאיג של רכב לאחר תאונה. מבירור עלה כי משפחת מונטג עברה תאונת דרכים בחזרתם מחופשה בצפון הארץ ולמרבה המזל כולם בריאים. מונטג  כתב: "ועל ניסיך שבכל יום…עם כל המשפחה ב"ה ללא פגע". נאחל להם בריאות והחלמה מהירה.

שלמה מונטג ורכבו לאחר התאונה

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *