אייל גולן: אני מקווה שיהיה אצטדיון ברחובות,כרגע עיריית רחובות לא עושה כלום למען הקבוצה – וחבל.

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אייל גולן אחד הבעלים של הפועל מרמורק (יחד עם שינו זוארץ) התראיין בתום משחק הניצחון של קבוצתו על נצרת עילית 0:1 והתייחס לקהל הרב שהגיע מרחובות "הליגה הלאומית הרוויחה קהל מדהים בכל המשחקים שיהיו' והוסיף "כרגע המטרה לתקוע יתד בליגה הלאומית בטח שכרגע אין אצטדיון ברחובות והעירייה לא עושה כלום למען הקבוצה"

העולה הטרייה ללאומית רשמה אתמול (שישי) את ניצחונה הראשון בליגה במשחק הראשון שפתח את העונה. כאשר התארחה באצטדיון טוטו עכו מול נצרת עילית.
האדומים מרחובות כבשו שער דרמטי בתוך תוספת הזמן של ההתמודדות כאשר הקפטן , עידן שריקי,נגח לפינה הרחוקה ופנימה והעניק למאמנו ניסן יחזקאל 3 נקודות חשובות להמשך המסע בליגה.
כאמור, בסיום ההתמודדות התראיין הבעלים של הקבוצה אייל גולן לערוץ הספורט ולא חסך ביקורת נוקבת כלפי עיריית רחובות .גולן:" זה פרויקט שלקחנו אני ,בני פרץ והשותף שלי שינו זוארץ.להביא את הקבוצה לליגה הלאומית ולהישאר בליגה הלאומית , לתקוע יתד בליגה זו. היות ואנחנו לא רוצים לקפוץ מעל הפופיק ולהיות בליגת העל -גם זה יגיע בסופו של דבר.
שיהיה אצטדיון ברחובות , כרגע עיריית רחובות לא עושה כלום למען הקבוצה וחבל. אני מקווה שיהיה אצטדיון ברחובות ואז נוכל לדבר על ליגת העל. כרגע מתאים לנו להישאר בלאומית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *