איתור נזילות ותיקונים מתקדמים

ofir

העולם מתפתח, הטכנולוגיה מתקדמת, והמורכבות של כל הדברים הולכת ומסתעפת. ההסתעפות הזו מתבטאת גם במערכת הניאגרה הביתית שלכם, שמובילה את הנוזלים החוצה מהבית שלכם, ועלולה להיתקע או לנזול בכל רגע נתון. איתור נזילות, לצד תיקונים מתקדמים אחרים, זה לא דבר של מה בכך.

אם אתם חושדים כי יש לכם נזילה, אפילו חשד קל שבקלים, אל תהססו אפילו לרגע. החשיבות של איתור הנזילה גבוהה בצורה שקשה לתאר. הרגע שבו מבינים את רמת החשיבות הוא בדרך כלל רגע מאוחר מדי, שכן זה רגע שבו גיליתם את כמות הנזק שהנזילה הנסתרת עשתה כבר, וכמה יעלה לתקן אותו.

נמנעים מעגמת נפש, עם איתור נזילות מוקדם

לא לחינם מים הם מקור החיים, ויש למים הרבה מאוד כח. המים זה חומר עם סבלנות, ועם יכולת חדירה גבוהה. הם שוקעים לעבר מרכז כדור הארץ, תמיד, ללא הפסקה, וכל עוד אין חומר אטום לגמרי שיעצור את התנועה שלהם ויאצור אותם במקווה, הם ימשיכו ויחלחלו, אט אט, ויכרסמו בכל מה שעומד בדרכם.

תיאור מטלטל אולי, של אותו חומר ששומר עלינו בחיים מדי יום, אך מה שטוב לנו, לא בהכרח טוב לקיר שלנו, שעלול למצוא את עצמו מתעכל ונעלם, מהמסד לטפחות, ולעשות את מה שנקרא: נזקי מים. איתור נזילות הוא תחום שלם של טכנולוגיה וידע החיוניים למניעת הנזקים הגדולים שמים יכולים לעשות כאשר הם לא מוגבלים לתחום המוקצה להם.

האיתור המסורתי היה נעשה, בלית ברירה, על ידי פירוק רצפות, שבירת קירות ונזק מכאני רב למבנה, מתוך המחשבה, הנכונה לגמרי, כי עדיף להזיק לחלק מהמבנה, לאתר את הנזילה ולעצור אותה, מאשר לתת למים להמשיך ולכרסם במקומות נסתרים ולסכן את המבנה כולו.

כיום אין צורך בביצוע איתור מגושם שכזה, שכן טכנולוגיות מתקדמות לאיתור נזילות זמינות אצל המקצוענים שעוסקים בכך.

  • מצלמה תרמית – טכנולוגיה חכמה במיוחד, מצלמה זו יודעת לזהות שינויים עדינים או גסים בטמפרטורה שבתוך הקיר, ובכך לזהות את צינור המים העובר בקיר, והיכן ישנה נזילה.
  • חיישן גז – שיטה שמתאימה בעיקר לצנרת החיצונית, ועובדת גם היא עם מכשיר תואם. מעבירים גז בצנרת, והמכשיר יודע לאתר את המקום בו הגז בורח מצינור המים.

חיסכון אדיר בעלויות

השימוש בטכנולוגיות מתקדמות מסוג זה מאפשר לנו להעניק שירות מדויק וחסכוני. במקום לפרק את הרצפה או את הקיר לאורך כל הצנרת עד שמוצאים את מקור הנזילה, אפשר לזהות את המקור מבעוד מועד, ולגשת לתיקון בצורה ממוקדת ומדויקת.

בצורה זו כל תהליך של איתור נזילות ותיקונן הופך לחסכוני יותר כלכלית, יעיל יותר מבחינת שימוש בחומרים, וכמובן, מהיר הרבה יותר מתהליך של פירוק חלקים גדולים ובנייתם מחדש. המחירים של איתור נזילות זה נוחים, נגישים, וחסכוניים.

תגובות