מה קורה בבית הספר?! "קללות, דקירה בעיפרון, אירועים בעלי אופי מיני".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הורים מבית הספר היסודי שפרינצק ברחובות מעלים תמונה מדאיגה של מה שמתרחש: "קללות, דקירה בעיפרון, הצצה במלתחות חוג שחייה של בנות".

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

ההורים המודאגים פנו למפקחת החינוך היסודי במשרד החינוך ויקי עזיאל, ודרשו את התערבותה המיידית בבית הספר של ילדיהם. "מתחילת השנה אנו מוצאים את עצמנו ואת ילדנו בהתגוננות בלתי פוסקת" כתבו ההורים, "אירוע רודף אירוע והילדים שלנו עליהם אנו שומרים ומגינים נחשפים לארועי אלימות ותוכן
חמורים מאוד" עוד מהמכתב: "אירועים בעלי אופי מיני לכאורה, פורנו כולל גניחות והסברים לכאורה. אלימות כולל דקירה בעיפרון של ילד. הצצה במלתחות בחוג שחייה. קללות וכו'".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

בהמשך ציינו ההורים כי חוששים מאוד לגורל ילדם והוסיפו מקרים שהתרחשו לכאורה: "זריקת כיסאות על ילדים, כאפות. דחיפות, איומים כולל תאורים מפורטים.
ההתרעות של ועד הכיתה ואנחנו הורים מודאגים חוזרות על עצמן עוד משנת הלימודים הקודמת, בפועל דבר לא נעשה והמצב מחמיר, אנו מתריעים כאן ועכשיו, המצב מחמיר ויכול להגיע לפגיעה פיזית!".

פלילי: מורה למתמטיקה בישיבה ברחובות הורשע במעשים מגונים בתלמיד אילוסטרציה - חדשות רחובות ניוז
תלמיד אילוסטרציה – חדשות רחובות ניוז

תגובת מחוז מרכז משרד החינוך: "מערכת החינוך מחויבת לתת מענים חינוכיים לכל התלמידים באופן שוויוני ומכיל.
הנושא מוכר ומטופל ע"י הצוות החינוכי, מנהלת ביה"ס ובמעורבות מלאה של מפקחת ביה"ס והייעוץ החינוכי.
באשר לטענות המועלות, כל מקרה מטופל באופן פרטני ומערכתי, במטרה לייצר אקלים חינוכי מיטבי, בכפוף לנהלים ותקנות מנחים בכדי להתמודד עם מקרים מאתגרים.
מפאת צנעת הפרט לא נוכל להגיב מעבר לכך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *